سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

اجرای 150 ویژه‌برنامه دهه فجر در آبپخش

شهردار آبپخش از اجرای 150 ویژه‌برنامه دهه فجر در آبپخش خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سید محمود موسوی شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان آبپخش اظهار داشت: در دولت نهم و دهم اقدامات ارزنده‌ای در آبپخش در راستای رشد و توسعه این شهر انجام گرفته و شاهد رضایت خاطر مردم از اقدامات انجام گرفته هستیم.

وی افزود: در حوزه پروژه‌های عمرانی و به ویژه در آسفالت خیابان‌ها و معابر در سال جاری تلاش فوق‌العاده‌ای انجام گرفته و امیدوار هستیم با تامین اعتبارات مورد نیاز این روند تداوم یابد.

شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی آبپخش در حوزه فرهنگی و هنری نیز برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام داده‌اند و حمایت از هنرمندان و تقویت گروه‌های فرهنگی و هنری در دستور کار قرار دارد.

موسوی تصریح کرد: برای مراسمات دهه فجر امسال جلسات متعددی برگزار کرده‌ایم و بیش از 150 ویژه‌برنامه دهه فجر در آبپخش برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: برگزاری مسابقات ورزشی و هنری، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مراسم متنوع در مدارس و مساجد، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، افتتاح طرح‌های عمرانی و برگزاری دیدار با مردم محلات و ... از جمله این برنامه‌هاست.

تکمیل طرح‌های نیمه تمام مهم‌ترین اولویت

رئیس شورای اسلامی آبپخش نیز گفت: رسیدگی به مشکلات مردم و فراهم کردن رضایت خاطر شهروندان مهم‌ترین اولویت شورای اسلامی شهر آبپخش است.

مصطفی رضایی افزود: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و بهره‌برداری از این پروژه‌ها نیز در دستور کار مسئولان قرار دارد که امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی اضافه کرد: استقرار ادارات در آبپخش نیز از دیگر ماموریت‌های مسئولان است و رایزنی لازم را برای تحقق این مهم انجام می‌دهیم.

رضایی اذعان کرد: نظارت بر طرح‌های عمرانی و افزایش سطح کیفی طرح‌های عمران شهری در محلات مختلف مورد تاکید ما قرار دارد و برای دسترسی به این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی بیان داشت: شهرداری و شورای اسلامی آبپخش نهایت تلاش خود را برای رضایت شهروندان به کار گرفته‌اند و از همه امکانات و توانمندی موجود استفاده می‌کنیم./ج1

برچسب ها: بوشهر ، دهه فجر ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.