سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

210 میلیارد ریال تسهیلات بانكی به طرح پتروشیمی لرستان پرداخت می شود

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: 210 میلیارد ریال تسهیلات از طریق بانك صنعت و معدن برای اجرای طرح پتروشیمی لرستان پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان  حجت الله بیرانوند در جلسه ستاد مهرماندگار لرستان، افزود: 500 میلیارد ریال تسهیلات بانكی برای پرداخت به این طرح مصوب شده كه مجوز پرداخت 210 میلیارد ریال آن صادر شده است.

وی اظهار كرد: طرح پتروشیمی لرستان براساس اطلاعات موجود بیش از 80درصد پیشرفت فیزیكی دارد و با توجه به ضوابط طرح های مهرماندگار باید تا پایان دولت نهم به بهره برداری برسد.

بیرانوند افزود: پتروشیمی لرستان دارای دو واحد تولیدی پلی اتیلن سبك و سنگین است كه 43 نوع محصول متنوع با ظرفیت سالانه 300 هزار تن را تولید خواهد كرد.

مدیرعامل آب منطقه ای لرستان نیز دراین جلسه گفت: 15 پروژه عمرانی بخش آب در استان لرستان مشمول طرح های مهر ماندگار هستند.

علی امید سیفی افزود: این طرح ها با 35 تا 93 درصد پیشرفت فیزیكی درحال اجرا هستند كه از این میان دو پروژه سد مروك و ایوشان در دهه فجر امسال آبگیری خواهند شد.

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان نیز گفت: مجتمع فرهنگی، ورزشی ایثارگران خرم آباد با 85 درصد پیشرفت فیزیكی یكی از طرح های مهر ماندگار استان است.

مصطفی اسكندری افزود: تكمیل و بهره برداری از این طرح به 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد كه با توجه به روند اجرای كار، در زمان موعد به بهره برداری می رسد. /ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.