سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال مردم سوريه از سخنان بشار اسد

انس ازرق گزارشگر شبکه تلويزيوني المنار گزارش داد بالاخره انتظار مردم سوريه به سر آمد و بشار اسد با حضور پشت تريبون به سخنراني پرداخت .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  المنار ، پس از سخنراني وي حالت انتظار مردم سوريه به خوشحالي تبديل شد و مردم از طرحي که رئيس جمهور براي حل و فصل سياسي و اجتماعي بحران سوريه ارائه کرده بود استقبال کردند. بر اساس اين طرح حکومت سوريه همچنان به مبارزه با تروريست ها ادامه مي دهد تا امنيت و آرامش را به کشور بازگرداند.
بشار اسد بر توان ارتش و دولت سوريه براي مقابله با تجاوز بيگانگان به کشور تاکيد کرد. وي همچنين دست دوستي را به سوي مخالفان داخلي دراز کرد.
يک شهروند سوري گفت: اميدواريم طرحي که رئيس جمهور ارائه کرد در آينده محقق شود و کساني که از مسير بيرون رفته اند سر به راه شوند زيرا براي خروج از بحران سوري راه حلي جز آنچه رئيس جمهور ارائه کرد وجود ندارد.
يک شهروند سوري ديگر گفت: چنانچه طرح رئيس جمهور اجرا شود طي روزهاي آينده کشور از بحران سياسي خارج مي شود.
يک زن سوري گفت: خدا کند کساني که سخنان بشار اسد را شنيدند از سخنان وي استفاده  و به پيشنهادهاي وي توجه کنند.
يک شهروند ديگر سوري گفت: خدا رئيس جمهور کشورمان را حفظ کند و کشور را در امن و امان نگه دارد.
گزارشگر المنار افزود بشار اسد همچنين تاکيد کرد هر طرحي که از سوي بيگانگان ارائه شود بايد پشتيبان ديدگاه سوريه باشد.
وائل الحلقي نخست وزير سوريه گفت: ما همه اقدام هاي لازم براي اجراي طرح سياسي ملي که رئيس جمهور ارائه کرد انجام خواهيم داد.
علي حيدر وزير آشتي ملي سوريه گفت: جوانب طرح سوريه براي خروج از بحران کاملاً روشن است. بر خلاف هميشه که از سوي کشورهاي بيگانه براي خروج از بحران سوريه طرح ارائه مي شد اين بار خود سوريه اقدام به ارائه طرح کرده است و ديگران بايد به اين طرح پاسخ مثبت بدهند. هرکس که يک ذره عرق سوري دارد بايد به مذاکره  و راه حل سياسي پاسخ مثبت دهد.
هيثم سطايحي از سران حزب بعث سوريه خاطرنشان کرد:اجراي طرح بشار اسد باعث مي شود تا ما از بحران عبور کنيم و سوريه از آينده اي دموکراتيک و همراه با امنيت و آرامش برخوردار شود.
دولت سوريه به زودي با برپايي نشستي به بررسي ابزارهاي لازم براي تحقق و اجراي طرح رئيس جمهور مي پردازد.
سوري ها اميدوارند که سخنان بشار اسد  فرصتي براي پايان دادن به درد و رنج مردم سوريه فراهم کند.
برچسب ها: بین الملل ، بشار ، اسد ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.