سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساري/

نساجی با یک گل از سد الوند گذشت

تیم نساجی با آمدن مالک جدید خود سه امتیاز از دست رفته دیدار رفت را جبران کرد و تیم الوند را شکست داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، از سری رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال جام باشگاه‌های کشور تیم‌های نساجی مازندران و الوند همدان شامگاه یکشنبه در استادیوم 15 هزار نفری شهدا ساری به مصاف هم رفتند.

این دیدار که در هوایی کاملا آفتابی و در حضور بیش از 4 هزار هوادار مشتاق  انجام شد، نیمه اول این دیدار حساس بسیار تماشایی و جذاب بود چراکه دو تیم فوتبال خوب و روانی را از خود به نمایش گذاشتند.

از همان دقایق ابتدایی بازی یاران اسماعیل اسماعیلی در یک بازی کاملا حساب شده و از قبل تمرین شده توسط مجتبی رمضانی هافبک خلاق و جوان خود حملات زیادی را بر روی این تیم همدانی انجام دادند که دو موقیعت 100 درصد گل را مجتبی رمضانی و محمد عباس‌زاده از دست دادند.

دقیقه 34 بازی مجتبی رمضانی از جناح چپ منطقه 18 قدم با ارسال زیبای خود اولین گل این دیدار با ضربه سر مهدی محمدنژاد رقم خورد و نساجی توانست از حریف قدرتمند خود پیشی گیرد و بعد از زدن گل چند موقعیت دیگر دو تیم بر روی دروازه‌ها ایجاد کردند که گلی را در بر نداشت و نیمه اول این دیدار با همان نتیجه یک بر صفر به صعود نساجی به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار در حالی برگزار شد که که با آمدن مالک جدید باشگاه نساجی ورزشگاه شهدا را محو آمدن خود کرده بود. پس از ورود حسین قاسم‌نژاد مالک جدید نساجی هواداران نساجی با سردادن شعار خواستار حمایت وی از تیم شدند.

نساجی در نیمه دوم بسیار محتاطانه عمل کرد چراکه نمی‌خواست این سه امتیاز ارزشمند را در خانه از دست دهد و سعی در این داشته که با ارسال‌های بلند از جناحین دومین گل خود را توسط مهاجمان خود به ثمر رساند، که از آن سوی هم الوند همدان با مدافعان خود تمام حملات نساجی را دفع کرده و سعی بر این داشته تا با ضد حمله گل مساوی را وارد دروازه نساجی کنند.

این مسابقه پس از 90 دقیقه جدال نساجی پیروز میدان شد و توانست سه امتیاز این دیدار را به  حساب خود واریز کند و بهترین بازیکن این دیدار مجتبی رمضانی از سوی کارشناسان اعلام شد.

به گزارش فارس، نساجی مازندران با 14 بازی و کسب 26 امتیاز همچنان با یک بازی کمتر نسبت مابقی تیم‌های در رده چهارم جدول قرار دارد./ج1

برچسب ها: ساری ، الوند ، نساجی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.