سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاغی‌ترین فوتبالیست های دنیا را بشناسید +عکس

هواداران منچسترسیتی و یونایتد در یکی از معدود حرکت‌‌های متحدانه خود زمانی که توز از تیم منچسترسیتی کنار گذاشته شد با تزئین ماشینی شبیه به ماشین حمل زباله از هواداران خواستند تا لباس‌‌های کارلوس توز چه زمانی که در یونایتد بود و چه زمانی که در سیتی بازی می‌کرد را در این ماشین بیندازند.

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران:

بخش مهمی از جذابیت‌های فوتبال به ستاره‌های یاغی و افسونگر آن برمی‌گردد؛ بازیکنانی که افسار گسیخته‌اند و به هیچ وجه نمی‌شود آنها را کنترل کرد. مردانی که از هیچ‌گونه حرکت غیر‌اخلاقی در زمین بازی یا حتی بیرون از زمین دریغ نمی‌کنند.

بله، اینها تماماً یاغی‌‌ترین ستاره‌هایی هستند که حتی بعضی از آنها را دوست داریم و شاید هم به خاطر رفتار ناشایست‌شان از آنها متنفریم، ولی باید در کمال واقعیت عنوان کرد آنها جزو لاینفکی از این مستطیل سبز هستند.

ماریو بالوتلی

ماریو بالوتلی بهترین گزینه برای شروع این پرونده به حساب می‌آید! یکی از یاغی‌‌ترین و حاشیه‌ساز‌‌ترین فوتبالیست‌‌های تاریخ بدون شک این بازیکن بااستعداد ایتالیایی است. او کسی است که زمانی که در تیم اینترمیلان بازی می‌کرد با پیراهن تیم میلان یعنی رقیب سرسخت و دشمن قدیمی این تیم در برنامه تلویزیونی حاضر شد! به نظر شما این کار عقلانی است؟



او پس از تعویض در یک بازی دوستانه و نه‌چندان مهم با دارت به یکی از بازیکنان منچسترسیتی حمله کرد! او در حمام خانه‌اش آتش روشن کرد و البته او می‌خواست در زمین مسابقه با مشت به صورت بوآتنگ بکوبد! به نظر شما همه این‌ها دلایل محکمی برای حضور وی در این لیست نیست؟

دنیس ویس

سرالکس فرگوسن در مورد وی می‌گوید: «او حتی زمانی که در خانه تنها هم هست می‌تواند دعوا را شروع کند.»خیلی‌‌‌ها هستند که از هافبک خلاق چلسی در زمان بازی‌اش و حتی همین حالا متنفرند. رفتار‌های نامعقول و عصبی او باعث شده تا وی در انگلستان دشمنان زیادی داشته باشد.



توهین به راننده تاکسی و البته پس از آن کوبیدن روی جایگاه متهم در دادگاه در حضور قاضی در سال 1995 و همین‌طور ضربه زدن به مارسلینو الانو بازیکن رئال مایورکا در سال 1999 و البته 15 بار اخراج شدن در تاریخ فوتبالش و علاوه بر آن شکستن بینی و فک کالوم داوید سون هم‌تیمی‌اش در لستر او را به یکی از یاغی‌‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال دنیا تبدیل کرده است.

جوی بارتون

محال است کسی را پیدا کنید که علاقه‌ای به روبه‌رو شدن با جوی بارتون را داشته باشد. او موقعیت‌‌های گل را به دست می‌آورد و پشت سر هم آنها را از دست می‌داد. او در زمان بازی‌اش یاغی‌گری‌‌‌ها و بی‌عقلی‌های بسیاری انجام داد.



کتک زدن هواداران، دعوا با مورتون گمس پدرسن، توهین کردن به عثمان دابود و گاز گرفتن جروینیو به نظر شما لیاقت وی برای حضور در این لیست را نشان نمی‌دهد؟

اشلی کول

آتش جنگ هواداران آرسنال و اشلی کول پس از گذشتن سال‌‌‌ها دیگر خاموش شده است، اما هنوز هم خاطرات آن زمان‌‌‌ها در یاد هواداران فوتبال باقی مانده است. از تمام اتفاقات پس از پیوستن او به چلسی که بگذریم، در سال 2011 ملی‌پوش انگلیسی با یک تفنگ بادی به مسئول استعدادیابی تیم چلسی شلیک کرد و باعث مصدومیت وی شد.



یک سال بعد و پس از دروغگو خواندن وی توسط اتحادیه فوتبال انگلستان در مورد جان ‌تری وی در صفحه توئیتر خود نوشت: «هاهاها. خیلی عالی بود. من به آن حرامزاده‌‌‌ها دروغ گفتم.»

آرین روبن

به گزارش ایران شوک، همه ما می‌دانیم که رسیدن هلند به فینال جام‌ جهانی 2010 واقعاً غیرمنتظره بود. مشکلات برای تیم برت ون‌ماوریک در جام ملت‌‌‌ها از روزی شروع شد که آرین روبن از اسلحه مخفی‌اش رونمایی کرد.



نه! اسلحه مخفی او گل زیبایش به آلمان و مساوی کردن بازی نبود! او در این مسابقه بد‌ترین عکس‌العمل یک بازیکن نسبت به تعویض‌اش در تاریخ را از خود بروز داد. لگد زدن به تابلو‌های تبلیغاتی و به زمین زدن پیراهن تیم ملی هلند در مقابل هواداران بی‌شمار این تیم و دور زدن کل زمین و تحقیر هواداران هلند در این بازی از کار‌هایی بود که شماره 10 تیم بایرن‌مونیخ انجام داد.

روبن تنها این یاغی‌گری را در تاریخ فوتبالش انجام داده است اما این اتفاق اینقدر بزرگ و تأسف‌آور هست که نام او را در این لیست قرار دهد!

کریستیانو رونالدو

واقعاً خیلی سخت است که بازیکنی به بزرگی کریستیانو رونالدو را در این لیست قرار دهیم! ستاره 80 میلیون پوندی رئال‌مادرید اگرچه فرشته نجات این تیم در دو فصل اخیر بوده است روز‌های بد هم کم نداشته است. البته او کم‌کم دارد با این شرایط تطبیق پیدا می‌کند.



شنیدن تشویق «لیونل مسی» در اکثر بازی‌‌های ملی و باشگاهی‌اش توسط هواداران تیم حریف نکته‌ای بوده که در چند سال اخیر همیشه وی را آزار داده است. اشتباه نکنید او یک یاغی نیست، ولی برای مردم اینطور تداعی شده که وی اخلاق آنچنان خوبی ندارد. عکس نگرفتن وی با کودک پرتغالی که پیراهن مسی را بر تن داشت حاشیه‌‌های بسیاری را برای او ایجاد کرد.

شاید همچنان درآمد بیشتر دیوید بکهام و لیونل مسی نگذارد وی با خیال آسوده به خواب برود!

کارلوس توز

واقعاً عجیب است که می‌بینیم توز هنوز هم پیراهن منچسترسیتی را بر تن می‌کند. روبرتو مانچینی در سال 2011 و پس از امتناع توز از حضور در زمین در بازی این تیم در مقابل بایرن‌مونیخ وی را از منچسترسیتی اخراج کرد، اما پس از سه ماه سکوت او بالاخره از روبرتو مانچینی، هواداران منچسترسیتی و مسئولان باشگاه عذرخواهی کرد و در بازی‌‌های پایانی لیگ برتر فصل گذشته به کمک تیمش آمد و باعث شد این تیم پس از 44 سال قهرمانی را کسب کند.



شاید او خیلی زودتر می‌توانست با یونایتد قهرمانی لیگ برتر را جشن بگیرد، اما اخلاق عجیب‌اش این فرصت را به او نداد. هواداران منچسترسیتی و یونایتد در یکی از معدود حرکت‌‌های خودجوش و متحدانه خود زمانی که توز از تیم منچسترسیتی کنار گذاشته شد با تزئین ماشین‌‌هایی شبیه به ماشین حمل زباله از هواداران خواستند تا لباس‌‌های کارلوس توز چه زمانی که در یونایتد بود و چه زمانی که در سیتی بازی می‌کرد را در این ماشین بیندازند.

ده‌‌ها هزار پیراهن کارلوس توز در این جریانات سوزانده شدند.

الحاجی دیوف

پس از این که نیل وارناک از الحاجی دیوف با عنوان «موش فاضلابی» یاد کرد واقعاً عجیب بود که وی این بازیکن را به تیم لیدز یونایتد بیاورد. الحاجی دیوف در زمان بازیگری‌اش کمتر امکان داشته تا با مربی تیمش درگیر نشود.



به غیر از درگیری‌‌های بسیار وی با مربی و مسئولان باشگاه‌‌هایی که وی در آنها حضور داشته زمانی که در گودیسون پارک بود به خاطر مسائل نژادپرستی با یک توپ جمع‌کن درگیر شد و البته با جیمی مکی نیز یک درگیری شدید داشت که به شکستن پای جیمی منجر شد.

در فصل اخیر وی اکثر بازی‌‌‌ها را از روی نیمکت برای تیم بلکبرن شروع کرده، اما هنوز حاشیه‌ای درست نکرده است. به نظر شما چطور او تا حالا تحمل کرده است؟
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.