سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ساحلی در بندرعباس

اکتاویو: هر مسابقه به منزله فینال برای تیم ها محسوب می شود

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، این اردو با حضور 12 بازیکن  بمدت 5 روز  به منظور آمادگی ملی پوشان برای مسابقات مقدماتی جام جهانی برگزار می شود.

گفتنی است پیمان حسینی دروازه بان تیم ملی که دوره درمانش را طی می کند و می بایست تحت نظر پزشکان آکادمی باشد با مجوز سرمربی در آکادمی ملی فوتبال به درمان خود ادامه می دهد تا بتواند آمادگی لازم را برای حضور در مسابقات بدست آورد.

لازم به ذکر است، جلسه کمیته فوتبال ساحلی با حضور خسرو ابراهیمی سرپرست کمیته، پریا شهریاری رئیس دپارتمان، مارکو اکتاویو سرمربی و عباس هاشم پور مربی تیم ملی در محل آکادمی ملی فوتبال برگزار شد که در این جلسه اعضا در خصوص مسائل مربوط به تیم ملی جهت اعزام به مسابقات مقدماتی جام جهانی بحث و گفتگو کردند.

مارکو اکتاویو سرمربی تیم ملی از برگزاری اردو در برزیل ابراز رضایتمندی کرد و گفت: در اردوی برزیل نظم ،انضباطی و اتحاد بین بازیکنان، کادر وجود داشت که این امر ابراز رضایت مسئولین فوتبال برزیل را به همراه داشت.

 اکتاویو در ادامه گفت: این اردو کمک بسیاری به تیم ملی فوتبال ساحلی جهت آمادگی برای مسابقات مقدماتی جام جهانی کرد و برزیلی ها از تیم ملی فوتبال ساحلی ایران شگفت زده بودند. بازیکنان ما در مقابل 9 بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل قرار گرفتند و تجارب بسیار خوبی را بدست آوردند.

وی در ادامه گفت: نباید قهرمانی که در المپیک چین بدست آوردیم باعث شود که با خیال راحت در مسابقات حضور داشته باشیم. این مسابقات با مسابقات قبلی متفاوت است زیرا که کشورها سرمایه گذاری خوبی در رشته فوتبال ساحلی کرده اند و حضور 16 تیم در مسابقات و تنها صعود 3 تیم از بین این کشورها به مسابقات جام جهانی کار دشواری است. هر مسابقه به منزله فینال برای تیمها محسوب می شود ما باید با این تفکر که در هر بازی با قدرت تمام حاضر شویم و برای برد مسابقه دهیم، پیش رویم.

سرمربی تیم ملی در پایان از کمیته فوتبال ساحلی بخاطر اجرای دقیق برنامه های ارائه شده توسط وی در طول مدت 7 ماه تشکر کرد و گفت: ما همه با هم و در کنار هم می بایست تمامی تلاش خود را برای صعود تیم به جام جهانی انجام دهیم و امیدوار هستم همانند المپیک آسیایی چین پیام آور شادی برای کشور ایران باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.