سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور؛

برگزاری نخستین نمایشگاه فن بازار پیام نور

نخستین نمایشگاه فن بازار دانشگاه پیام نور 14 لغایت 18 بهمن ماه با حضور اساتید، مخترعین و دانشجویان دانشگاه پیام نور برگزار می شود.

دکتر علی رضا اژدر معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار  صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران گفت:  هدف از برگزاری این نمایشگاه شناسایی و معرفی برترین طرح ها و ایده های قابل تجاری سازی مخترعان و مبتکران دانشگاه  و ارتباط دادن آن ها با سرمایه گذاران و صاحبان صنایع است.

وی افزود: ارتقاء سطح آگاهی دانشجویان نخبه، حمایت از تولیدات ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تجاری سازی فناوری توسعه و توسعه علمی کشور ، بازاریابی برای محصولات مخترعین و مبتکرین و ایجاد انگیزه برای محققین و پژوهشگران دانشگاه و ارتباط دانشجویان نخبه با مراکز صنعتی از مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است .

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان لازم است با در نظر  گرفتن معیار های تعیین شده ،ایده و یا طرح ارائه شده خود را بر روی توسعه یک محصول متمرکز کنند که دارای فناوری برتر و یا کاربرد بدیعی از فناوری باشد .

وی با بیان این که در این نمایشگاه نشست ها و کارگاه های تجاری سازی اختراعات، ارتباط با صنعت و کارآفرینی برگزار می شود خاطر نشان کرد: این یک فرصت بسیار خوب برای عملکرد این دانشگاه در زمینه های فنی مهندسی است./ع2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.