سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

فوتبال ساحلی شهرداری تبریز نماینده ایران در مسابقات جهانی

تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز توانست در دومین سال حضور خود در رقابت های لیگ برتر عنوان قهرمانی کشور را از آن خود کرده و سهمیه جهانی را کسب کند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، صادقی در این باره گفت: امسال بازی های فوتبال ساحلی در دو گروه شمال و جنوب برگزار شد که تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز در گروه شمال قرار داشت. این تیم با ادامه روند رو به رشد سال گذشته خود توانست در چهارده بازی گروهی با پانزده اختلاف از تیم دوم در صدر جدول قرار بگیرد.

وی افزود :ا ز هر دو گروه دو تیم اول برای حضور در بین چهار تیم انتخاب شدند که شهرداری تبریز توانست برنده تمامی بازی ها باشد.
شهرداری تبریز با برتری چهار بر یک مقابل تیم گوی سپید انزلی و همچنین غلبه بر نماینده بوشهر و یزد که هر دو با نتیجه سه بر دو به پایان رسید با هشت امتیاز در صدر گروه قرار گیرد.

وی در باره حضور در بازیهای جهانی گفت : خانم شهبازی رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی نظاره گر بازی ها بود و به ما گفت که امسال به جای بازی های آسیایی بازی های جهانی خواهیم داشت که اگر مایل بودید تیم شهرداری را به عنوان نماینده ایران معرفی خواهیم کرد.

صادقی تصریح کرد: تغییرات زیادی انجام نخواهیم داد ولی دو بازیکن قرضی و دو ملی پوش برای حضور در این مسابقات به تیم اضافه خواهیم کرد زیرا بحث ملی است و در مسابقات جهانی به خاطر کشورمان به میدان خواهیم رفت.البته حضور در این مسابقات بستگی به تصمیمات باشگاه دارد.

وی  گفت : یم فوتبال ساحلی شهرداری آینده درخشانی دارد و این را می توانیم از عملکرد بسیار خوب این تیم ببینیم. این تیم با اینکه در یک شهر غیر ساحلی حضور دارد اما توانست پتانسیل بالا و قوی بازیکنان شهر تبریز را در عرصه فوتبال را به رخ بکشد و حضور این تیم در مسابقات جهانی می تواند بیانگر قدرت بالای تیم و استعداد های کشور عزیزمان باشد./ب

برچسب ها: فوتبال ، ساحلی ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.