سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین همایش ارزشیابی و تضمین کیفیت در نظام آموزشی کشور برگزار می شود

معاونت پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: دومین همایش ارزشیابی و تضمین کیفیت در نظام آموزشی کشور در تاریخ 12 اسفند ماه برگزار می شود.

دکتر درتاج، معاونت پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: دومین همایش ارزشیابی و تضمین کیفیت با همکاری انجمن پژوهش در نظام آموزش ایران در 12 اسفند ماه در دانشکده زبان های خارجی دانشگاه علامه برگزار می شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این همایش ایجاد انسجام و هماهنگی بین نظام های متوالی آموزش در کشور است در واقع یکی از عمده ترین مشکلات آموزش در کشور ما وجود تعداد زیاد متولیان آموزش بوده است دانشگاه علوم پزشکی وزارت بهداشت متولی بخش آموزش پزشکی است و آموزش و پرورش متولی بخش آموزش قبل از دانشگاه است و این پراکندگی ها باعث شده که آموزش ما کارایی لازم را نداشته باشد

درتاج تصریح کرد: این همایش در 4 محور اصلی برگزار می شود که مهمترین آن نظام آموزشی یکپارچه است و در وقع اولین محور آموزش نظام آموزشی یک پارچه و دومین محور آن سنجش ارزشیابی و رتبه بندی بوده که به منظور کیفیت در نظام های آموزشی است که مهم ترین حوزه این آموزش تحول در برنامه های درسی با تمرکز بر بومی سازی است.

وی اظهار داشت:در این همایش 20 سازمان اجرایی همکاری می کنند و بیش از صد مقاله از سراسر کشور رسیده که در حال داوری هستند و تا یک هفته قبل از کنفرانس علاقمندان می توانند مقاله های خود را ارسال کنند که دبیر اجرایی این همایش دکتر درتاج بوده و با حضور اعضای کمیته علمی دکتر شریعتی ، دکتر عباس علی الهیاری،دکتر بازرگان، دکتر عامری، دکتر محمد زاهدی، دکتر ابراهیم خدایی، دکتر پرند و ... برگزار می شود./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.