سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

هشدارعضو جامعه مدرسین حوزه در باره کشف حجاب مدرن!

عضو جامعه مدرسین حوزه گفت :امروز دشمن کشف حجاب رضاخانی را به صورت مدرن تر انجام می دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت الله ممدوحی با اشاره به این که هدف رضاخان از کشف حجاب زنان، اجرای نقشه های غربی ها بود، گفت: امروز غربی ها  به دنبال ترویج فساد هستند و به صورت مدرن همان کار زمان رضاخان را تکرار می کنند و هرچند نمی توانند با زور چادر از سر زنان بردارند، اما با استفاده از فضای مجازی و سایبری این کارها را انجام می دهند.

وی با تاکید بر رسالت امروز رسانه ها در امر گسترش فرهنگ حجاب، خاطرنشان کرد: کاری که امروز باید خبرگزاری ها و رسانه ها انجام دهند این است که به مردم هشدار دهند 17دی رضاخانی، امروز به صورت مدرن تر اجراء می شود؛ و دشمن امروز همان کاررا بلکه پرتاثیرتر انجام می دهد و برخی مردم نیز از خطرات آن آگاه نیستند و به دنبال آن، جوانان به فساد و خطرها مبتلا می شوند.

عضو جامعه مدرسین حوزه با تاکید بر این که دستگاه های فرهنگی و رسانه ها مسئولیت دارند و باید مردم را هوشیارکنند، یادآور شد: امروز هزار بار بدتر از کشف حجاب رضاخان است، چون دشمن به وسیله فضاهای مجازی و ماهواره ها اقدام به کشف حجاب می کند.

آیت الله ممدوحی با انتقاد از برخی فلیم های سینمایی و سریال های تلویزیون، خاطرنشان کرد: وضعیت حجاب در سینما و تلویزیون، وضعیت مناسبی نیست و باید مسئولان ذیربط توجه ویژه ای به این مسائل داشته باشند.

یادآور می شود : 17 دی سالروز اجرای نقشه کشف حجاب دشمنان اسلام، از سوی رضاخان در ایران است که منجر به قیام مسجد گوهر شاد شد. /ب

برچسب ها: قم ، حجاب ، مدرن ، رضاخان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.