سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كشف بيش از 91 كيلو ترياك در اسداباد

طي 24 ساعت گذشته با هماهنگي پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و شهرستان اسداباد و اقدام سريع ماموران بيش از 91 كيلو ترياك در اسداباد كشف و ضبط شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از پايگاه خبري پليس، سرهنگ حميد مالمير فرمانده انتظامي شهرستان اسداباد با بيان اين مطلب گفت: در پي خبري از منابع اطلاعاتي مبني بر اينكه شخصي به نام (ب) اهل كنگاور و ساكن شهرستان كرج قصد انتقال مقاديري مواد مخدر از استان البرز به شهرستان اسداباد را دارد، اين موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان قرار گرفت. 
وي افزود: دو اكيپ از عوامل پليس مبارزه با مواد مخدر و كلانتري 11 شهرستان در يكي از محور هاي مواصلاتي اين شهرستان اقدام به ايجاد ايست و بازرسي كردند و ساعاتي پس از حضور ماموران خودرو قاچاقچيان شناسايي شد، راننده خودرو با ديدن ماموران قصد تغيير مسير و متواري شدن به سمت همدان را داشت كه طي يك عمليات مشترك و هماهنگ ماموران استان و شهرستان آن را متوقف و راننده خودرو را دستگير كردند. 
اين مقام انتظامي بيان داشت: در بازرسي از صندوق عقب اين خودرو نود و يك كيلو و 300 گرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف و ضبط شد و متهم پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني روانه مراجع قضايي شد./ف
برچسب ها: کشف ، تریاک ، اسداباد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.