سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در صحن علنی مجلس انجام شد؛

مجلس با تحقیق و تفحص از آموزش و پرورش مخالفت کرد

موضوع تحقیق و تفحص از آموزش و پرورش درباره اعزام معلمان به خارج از کشور در مجلس مطرح شد و با توجه به رد این موضوع در کمیسیون آموزش، نمایندگان در صحن علنی هم به رد این طرح تحقیق رای مثبت دادند.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، نمایندگان در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی موضوع تحقیق و تفحص از عملکرد آموزش و پرورش در خصوص نحوه گزینش و اعزام معلمان به خارج از کشور را در دستور کار داشتند که با انجام این طرح تحقیق با 93 رای موافق، 108 رای مخالف و 21 رای ممتنع از مجموع 245 رای مخالفت کردند.
 
 
البته این طرح تحقیق و تفحص ابتدا در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفته بود که از سوی اعضای این کمیسیون نیز رد شده بود.
 
 
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، "عباس مقتدایی" سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی صبح امروز در صحن علنی مجلس گزارشی از روند رسیدگی این کمیسیون به موضوع تحقیق و تفحص از آموزش و پرورش پیرامون اعزام معلمان به خارج از کشور ارائه کرد و گفت: موضوع تحقیق و تفحص از آموزش و پرورش ضرورتی ندارد و این موضوع را رد می کنیم.
 
 در ادامه نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و از نمایندگان تفحص کننده به ایراد سخنرانی پرداخت و در نهایت این موضوع به رای گذاشته شد.
 
 علی لاریجانی که ریاست جلسه صبح امروز را به عهده داشت در پایان از نمایندگان خواست تا در موضوع "اصل تحقیق و تفحص از آموزش و پرورش در خصوص نحوه گزینش و اعزام معلمان به خارج از کشور" شرکت کنند که در نهایت با وجود 245 نماینده در صحن مجلس، این موضوع تصویب نشد.
 

برچسب ها: تفحص ، مجلس ، تحقیق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.