سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسین پراش:

اردوهای تیم ملی را در مناطق گرمسیر برگزار می‌کنیم

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری سرعت ایران گفت: هم اکنون ۱۴ رکابزن در اردوی تیم ملی حضور دارند که در نهایت با ۳ یا ۴ رکابزن به ترکیب نهایی برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا دست خواهیم یافت.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، حسین پراش سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری سرعت در خصوص شرایط ملی پوشان گفت: اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری سرعت ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از اوایل هفته پیش آغاز شد و هم اکنون ۱۴ رکابزن در اردوی تیم ملی حضور دارند.

ورزشکاران به مرور زمان براساس رکوردها و میزان آمادگی از اردوی تیم ملی خط خواهند خورد تا در نهایت با ۳ یا ۴ رکابزن به ترکیب نهایی برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا دست یابیم.

پراش اضافه کرد: همچنین هوای تهران سرد بوده و این امر ممکن است منجر به آسیب دیدگی ملی‌پوشان شود بنابراین زمانی که تعداد نفرات کاهش یافت، اردوهای تیم ملی را در مناطق گرمسیر کشور برگزار می‌کنیم و ۳ هفته مانده به آغاز مسابقات راهی هند می‌شویم.

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری سرعت ایران در مورد پیش‌بینی‌اش از عملکرد ملی‌پوشان ایران در مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا، گفت: تیم ملی کشورمان در دوره گذشته این رقابتها به ۲ مدال نقره و برنز تیمی دست یافته بود اما امیدواریم امسال علاوه بر ارتقای رکوردهای دوره گذشته، رنگ مدالها هم بهبود یابد.

گفتنی است؛ سی و سومین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و بیستمین دوره رقابتهای جوانان از ۱۷ تا ۲۷ اسفندماه سال جاری در بخشهای بانوان، آقایان و زیر ۲۳ سال مردان و در مواد پیست و جاده و در سطح یک اتحادیه بین المللی دوچرخه‌سواری (UCI) به میزبانی کشور هندوستان و در شهر دهلی نو برگزار می‌شود./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.