سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

تداوم پیشتازی صبا در لیگ برتر فوتسال/ ثبت 80 گل توسط ماشین گلزنی صبا

تیم فوتسال صبای قم با کسب برتری در دیدار خانگی برابر فرش آراء مشهد هفته سوم از دور برگشت لیگ چهاردهم فوتسال باشگاه‌های کشور را با پیروزی به پایان رساند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، هفته شانزدهم یا سوم دور برگشت بازی‌های چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شنبه شب با برگزاری چهار مسابقه به پایان رسید و طی آن تیم فوتسال صبای قم در دیداری خانگی موفق به شکست تیم فوتسال فرش آراء مشهد شد.

فوتسالیست‌های صبای قم به عنوان مدعیان کسب قهرمانی لیگ چهاردهم در تیم فوتسال صبای قم در حالی که در این دیدار در مقابل دیدگان تماشاگران خودی بازی می‌کردند، در نیمه نخست بازی بسیار خوبی در مقابل حریف سرسخت خود ارائه کردند و حتی سه گل نیز درون دروازه تیم فرش آراء مشهد قرار دادند تا در دیداری که به نظر می‌رسید برای صبا سخت و دشوار باشد، یک پیروزی دلچسب در انتظار صبا باشد.

در این مسابقه که از جذابیت بسیار بالایی برخوردار بود و دو تیم در تمام لحظات مسابقه جدالی نزدیک و نفس‌گیر داشتند، نیمه نخست با برتری سه بر صفر صبای قم به پایان رسید در حالی که در این نیمه علی‌اصغر حسن‌زاده یک بار و محمد کرمانی دو بار گلزنی کردند.

در نیمه دوم صبا سه گل دیگر توسط محمد کرمانی بر تعداد گل‌های زده خود افزود تا بعد از شش پیروزی و یک تساوی در خانه، در مقابل تیم فوتسال فرش آراء مشهد نیز به هفتمین پیروزی خود در دیدارهای خانگی دست یافته و با جبران باخت بازی دور رفت مقابل تیم فوتسال فرش آراء مشهد، ششمین باخت این تیم را در لیگ چهاردهم رقم زده و مشهدی‌ها را با شکست بدرقه کند.

فوتسالیست‌های تیم فرش آراء مشهد که در این دیدار حرفی برای گفتن نداشتند، نیمه دوم را نیز همانند نیمه اول بد سپری کردند و با ارائه بازی ضعیف و دور از انتظار شش بار دروازه تیم خود را به روی بازیکنان با انگیزه صبا باز شده دیدند.

با گل‌های بازیکنان صبا در این دیدار تعداد گل‌های زده آنها به 80 گل رسید تا صبا همچنان دارای بهترین خط حمله لیگ برتر باشد.

تیم فوتسال صبای قم با کسب این پیروزی 38 امتیازی شد و با این تعداد امتیاز جایگاه خود در جدول رده‌بندی چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را تحکیم بخشید./ج1

برچسب ها: تداوم ، لیگ ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.