سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح مشاوره شغلی به بانوان شمال شرق پایتخت ارائه می شود

مشاور شهردار منطقه 4، طرح ارائه مشاوره شغلی به بانوان جهت هدایت و خوشه سازی مشاغل با گذراندن بیش از 50 ساعت کارگاه آموزشی و 10 ساعت کار عملی زیر نظر اساتید دانشگاه و کارآفرین برتر کشور خبر داد.


معصومه دادوند، مشاور شهردار منطقه 4 در امور بانوان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به منظور آشنایی شهروندان به ویژه بانوان در امور کسب و کار موفق و توانمندسازی آنها در امور کار و پیشه و پایدار سازی مشاغل برای اولین بار در بین مناطق 22 گانه طرح ارائه مشاوره شغلی با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه اجرا می شود.

وی ادامه داد: در اولین مرحله از این طرح 40 نفر از علاقمندان واجد شرایط از سوی مدیران محلات معرفی و پس از مصاحبه و مراحل اولیه در صورت انتخاب زیر نظر مدرس مربوطه تکنیک های مشاوره شغلی، هدایت شغلی و خوشه سازی مشاغل را آموزش می بینند.

مشاور شهردار منطقه 4 تصریح کرد: در این طرح کارآموزان پس از گذراندن 50 ساعت کارگاه آموزشی و 10 ساعت کار عملی زیر نظر مدرس دانشگاه و کارآفرین برتر کشور موفق به کسب دریافت گواهینامه خواهند شد.

وی افزود: این طرح در کنار ایجاد شغل و توانمندسازی افراد می کوشد تا با قرار گرفتن در سراهای محلات این توانمندسازی را به دیگران منتقل کرده و بستر لازم جهت توانمندسازی تمام شهروندان منطقه ایجاد تا به اهدف اصلی این طرح دست یابیم.

معصومه دادوند خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح شهروندان با فرصت های شغلی در اختیارشان آشنا و از حمایت های مدیریت شهری بهره مند شده و امکانات لازم در اختیار شهروندان توانمند و جویای کار قرار می گیرد./ز

برچسب ها: بانوان ، مشاوره ، مشاغل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.