سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

مسئولان مبارکه را در روزهای پنجشنبه تعطیل کنند

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی به وضعیت تشدید آلایندگی هوای این شهرستان اشاره کرد و گفت: مسئولان استان اصفهان، مبارکه را در روزهای پنجشنبه تعطیل کنند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علی ایرانپور در جمع مردم شهر طالخونچه اظهار داشت: در هوای این شهرستان گرد و غباری وجود دارد که سبب شایع شدن بیماری شده است.

وی با بیان اینکه در چند روز گذشته تعدادی از مسئولان در رابطه با مسائل زیست محیطی و بهداشتی از این شهرستان بازدید کردند، تصریح کرد: این مسئولان وضعیت بهداشتی، درمانی، آلایندگی و آلودگی هوا و گرد غباری که ناشی از فعالیت بیش از 500 واحد صنعتی در این شهرستان بود را از نزدیک مشاهده کردند.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمان حاضر تنها یک دستگاه پایش آلایندگی در این شهرستان وجود دارد، افزود: انتظاری که از سازمان حفاظت محیط زیست داریم این است که دستگاه‌های پایش آلایندگی جدیدی در مبارکه نصب کند.

این مسئول تاکید کرد: با توجه به میزان آلایندگی نیاز به نصب تعداد بیشتر این نوع دستگاه‌ها در این شهرستان احساس می‌شود.

ایرانپور با اشاره به ضرورت تعطیلی دستگاه‌های اجرایی و کارخانجات در روزهای پنجشنبه در این شهرستان متذکر شد: همان‌طوری که در چند هفته گذشته این طرح موفق سبب کاهش میزان آلایندگی شهر اصفهان شد، ما هم معتقدیم باید مبارکه به عنوان صنعتی‌ترین شهرستان استان اصفهان، در روزهای پنجشنبه تعطیل شود.

وی در پایان اذعان داشت: در صورتی که مبارکه در روزهای پنجشنبه تعطیل شود، بخشی از دغدغه و نگرانی مردم این شهرستان در مورد مسائل زیست محیطی و آلایندگی، مرتفع خواهد شد./ج1

برچسب ها: مبارکه ، مجلس ، آلایندگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.