سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلفات و خسارات تروریست ها در مناطق مختلف سوریه/هلاکت سرکردۀ گروهک"شهدای دوما"

در ادامه درگیریها بین ارتش سوریه و تروریستها شماری از تروریستها و سرکردگان انها به هلاکت رسیده و خسارات سنگینی به مواضع انها وارد شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ، عصر امروز (شنبه) شماری از تروریست های مسلح که به منطقه معرة النعمان شهر ادلب هجوم آورده بودند، در عملیات ارتش سوریه کشته و زخمی شدند.

بنا بر این گزارش، شمار دیگری از تروریست ها نیز در تلاش برای نفوذ به پایگاه "وادی الضیف" شهر ادلب به هلاکت رسیدند و تجهیزات آنان منهدم شد.

از سوی دیگر، ارتش سوریه عده ای از تروریست ها، از جمله سرکردۀ گروهک موسوم به "شهدای دوما" را پس از تعقیب در حومه دمشق، به هلاکت رساند.

همچنین مقادیر زیادی سلاح و مهمات، از جمله چندین قبضه موشک ضد زره و خودروهای مجهز به دوشکا در منطقه درعا به دست نیروهای ارتش سوریه افتاد.

به گزارش این شبکه،یگان هایی از ارتش سوریه مکان تجمع گرو های مسلح تروریست را در منطقه البویضه در حومه شهر القصیر هدف قرار دادند که در این حمله شماری از عناصر تروریست کشته و زخمی شدند.

همچنین در شهر حلب به علت درگیری میان گروه های تروریست درباره سرقت طلاهای دزدیده شده از مردم شماری از تروریست ها کشته و زخمی شدند. تروریست ها نزدیک به هشتاد کیلوگرم از طلاهای مردم را در این منطقه به سرقت بردند. این درگیری ها میان گروه موسوم به جبهه النصره و سرلشکر توحید رخ داد.

همچنین یگان های ارتش سوریه شماری از تروریست ها را در منطقه بستان القصر شهر حلب به هلاکت رساندند.

برچسب ها: تروریست ، سوریه ، سرکرده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.