سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابوترابي‌فرد در جمع خبرنگاران:

آیت‌الله مجتبی تهرانی در راستای پاسداری از ارزش‌‌های انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکرد

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه "مرحوم آیت‌الله مجتبی تهرانی" تمامی آموخته‌های خود را در موضوعات اخلاقی و در جهت رشد و تعالی جامعه و به خصوص جوانان به کار برد، گفت: "آیت‌الله مجتبی تهرانی" در راستای پاسداری از ارزش‌‌های انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکرد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام سيدمحمدحسن ابوترابي‌فرد" نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي در حاشيه مراسم بزرگداشت مرحوم "آيت‌الله آقا مجتبي تهراني" گفت: اين عالم و فقيه عالي‌قدر تمام توان خود را براي فهم معارف دين و دريافت آميزه‌هاي قرآن و استنباط احکام الهي به کار برد.

وي در ادامه افزود: مرحوم آیت‌الله مجتبی تهرانی تمامی آموخته‌های خود را در موضوعات اخلاقی و در جهت رشد و تعالی جامعه و به خصوص جوانان به کار برد.

نماينده مردم تهران در مجلس با بيان اينكه دريافت معارف ديني از سوي مرحوم "حاج آقا مجتبي تهراني" به واسطه ارتباط نزديک با "حضرت امام (ره)" به عنوان يک شاگرد سخت کوش بود، اظهار داشت: ايشان با باور عميقي كه به راه امام(ره)،‌ انديشه ايشان و حضور دين در عرصه سياست داشتند شاگرداني را تربيت كردند که در نظام اسلامي در راستاي پاسداري از آرمان‌هاي انقلاب و ارزش‌هاي اسلامي در راه بنيانگذار انقلاب با اعتقاد گام بردارند.

 
انتهاي پيام/س2

 

برچسب ها: مرحوم ، حوزه ، علمیه ، تهران ، امام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.