سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بختياري‌زاده: سقوط نه، سهميه آسيا را مي‌گيريم/ پير شده‌ام، اما احساس پيري نمي‌كنم

كاپيتان تيم فوتبال صباي قم گفت: بازيكنان ما لياقت پيروزي مقابل ملوان را داشتند و خدا را شكر كه به 3 امتياز اين بازي رسيديم.

سهراب بختياري‌زاده كاپيتان صباي قم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: بازي سختي مقابل ملوان در شهر انزلي داشتيم اما خوشبختانه اين بازي براي ما خوب تمام شد بچه‌هاي ما لياقت برد دراين ديدار راداشتيم و خدا را شكر كه به 3 امتيازاين بازي رسيديم ما اجازه نداريم ملوان خودش باشد وبازي سازي كنند چرا كه تمام راه‌هاي نفوذ آنها را بسته بوديم تا نتوانند به دورازه ما نزديك شوند در مجموع تمركز خوبي در اين ديدار داشتيم و 3 امتياز بازي را گرفتيم.

وي افزود: صباي قم در حال حاضر روند روبه رشدي دارد نمي‌توانم بگويم كه شرايط ما كاملا خوب  است اما روند روبه رشدي داريم  و صبا لياقت اين را دارد كه بهتر شود  و هم به لحاظ فني  و هم در جدول شرايط بهتري داشته باشيم صبا هميشه جزو تيم هاي بالاي جدول بوده اما امسال در دور رفت خوب كار نكرد و حضور در پايين جدول در شان تيم ما نبود صبا بايد بهتر از اين باشد و بچه هاي ما بايد بيشتر تلاش كنند تا در جدول خودمان را بالا بكشيم.

وي در ادامه گفت: عده‌اي در هفته هاي گذشته حتي حر از سقوط صبا هم مي‌زدند به هر حال نظرات مختلف است واگر بي خيالي و بي مسئوليتي بچه هاي ما در نيم فصل اول ادامه داشت و بدون تمركز كارشان را همچنان ادامه مي دادند شايد اين اتفاق مي‌افتاد وصبا به ليگ يك سقوط مي كرد البته الان هم اتفاق خاصي نيفتاده چون با 2 باخت يا 2 مساوي همه چيز تمام مي شود ودوباره در منطقه خطر قرارمي گيريم. ما بايد تا هفته آخر بجنگيم تا رتبه خوبي درجدول به دست بياوريم شايد آنهايي كه نيم فصل اول عملكرد صبا را ديده بودند اعتقاد داشتند كه ما به ليگ يك سقوط مي كنيم اما از تعطيلات نيم فصل بهترين استفاده را برديم و شرايط ما بهتر شد.

وي افزود: من به عنوان يك بازيكن و كاپيتان تيم كار خودم را انجام ميدهم اما همه بچه هاي تلاش مي كنند تا تيم شرايط بهتري داشته باشد در تيم ما همه براي موفقيت مجموعه تلاش مي كنند و اين اتحاد تيمي است كه باعث شده شرايط بهتري نسبت به نيم فصل اول داشته باشيم تلاش  بچه هاي تيم باعث مي شود كه احساس پيري نكنم و حتي زحمت مرا هم در زمين مي كشند كه از آنها تشكر مي كنم.

كاپيتان صباي قم اظهار داشت: من پيرشده ام و سال به سال پيرتر مي شوم اما اينكه احساس كنم پير شده ام و نمي توانم بازي كنم اصلا چنين چيزي نيست و وقتي كه تلاش بچه هاي جوان تيم را مي بينم بيشتر تلاش مي كنم تا خودم را در فرم مطلوب بدني نگه دارم و بتوانم به تيم كمك كنم.

وي افزود: تا هر زماني كه بتوانم براي تيم مفيد باشم بازي مي كنم وزمان خداحافظي ام را خودم اعلام مي كنم البته اين مساله را به زودي اعلام مي كنم تا زمان خداحافظي ام مشخص باشد اما تجربه به كار فني ام اضافه شده تا براي تيم مثمر ثمر باشم.

وي در ادامه گفت: دنبال اين هستيم كه در پايان فصل جز تيم بالاي جدول باشيم كار سختي است وبايد سخت تلاش كنيم تا خودمان را در جدول بالا بكشيم اما بچه ها ما اين لياقت را دارند تا در پايان فصل سهميه آسيا را بگيرند.ما دنبال كسب سهميه آسيايي هستيم و براي رسيدن به اين هدف تا لحظه آخر تلاش مي كنيم.

بختياري زاده در پايان گفت: نيم فصل دوم كه شروع شد تمركزمان روي ليگ برتر بود چون وضعيت خوبي در جدول نداشتيم اما به زودي ليگ قهرمانان آسيا هم شروع مي شود و بايد در آنجا هم موفق باشيم ما در مرحله پلي اف ليگ قهرمانان آسيا بايد به مصاف الشباب امارات برويم كه يك تك بازي در قم است واول بايد اين بازي را ببريم تا از مرحله پلي اف صعود كنيم و بعد از آن باشگاه بايد تمركز و برنامه ريزي كند تا در مرحله گروهي نماينده خوبي براي كشورمان باشيم خيلي اميدوارم كه از مرحله پلي اف به سلامت عبور كنيم و به مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا برسيم البته چون مقابل الشباب فقط تك بازي داريم ممكن است روي تيم فشار وارد كند اما صبا در اين بازي ميزبان است وبايد نهايت استفاده را از ميزباني مان ببريم و به مرحله بعدي مسابقات صعود كنيم./آق

برچسب ها: سهمیه ، آسیا ، سقوط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.