سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دریادار دوم حکیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاكيد کرد

تأثير حمايت‌هاي بي‌دريغ فرمانده معظم کل قوا بر آمادگي نيروي دريايي

سرپرست هیئت بازرسین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به عنایت‌های مستقیم و بی‌دریغ فرمانده معظم کل قوا به اين نیرو گفت: خوشبختانه نیروی دریایی به عنوان یکی از مؤلفه‌های قدرت دریایی و ملی کشور، داراي توانمندي بسياري است.

امیر دریادار دوم "خرداد حکیمی" در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به رزمایش تخصصی ولایت 91 و پرتاب موفق موشک سطح به سطح "نور" از عرشه "ناوشکن سبلان" اظهار داشت: ناوشکن سبلان از آغاز رزمایش، فرماندهی سریال‌های عملیات دریایی رزمایش را بر عهده داشت.

وي ادامه داد: برای موفقیت این عملیات از مدت‌ها پیش تمهیدات لازم در نظر گرفته شد و کارهای تخصصی به مرحله اجرا درآمد، لذا خوشبختانه شاهد پرتاب موفقیت آمیز موشک نور بودیم.

سرپرست هیئت بازرسین نیروی دریایی ارتش با تأکيد بر آمادگی اين نيرو گفت: خوشبختانه‌ با عنایت‌های مستقیم و بی‌دریغ فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توانسته بیش از پیش، آمادگی رزمی خود را ارتقا بخشد و این نشأت گرفته از دید بصیر ایشان است که اگر حمایت بی‌دریغ ایشان نبود به این سطح از آمادگی نمی‌رسیدیم.

حکیمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه نیروی دریایی به عنوان یکی از مؤلفه‌های قدرت دریایی و قدرت ملی کشور در سطح بسيار بالايي از توانایی قرار دارد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.