سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

توزیع 1800 بخاری نفتی در مناطق روستایی اهر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اهر از توزیع 1800 بخاری نفتی در مناطق روستایی اهر خبر داد.

محمدیان در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز گفت: با توجه به برودت هوا و بارش برف در روستاهای مناطق زلزله زده با وجود اینکه همزمان با توزیع اقلام ماهانه و الور نفتی مورد نیاز روستاها به تمامی خانواده های روستایی توزیع شده بود با این وجود در جهت رفاه بیشتر عزیزان روستایی بیش از 1800 بخاری نفتی با مشارکت مردم و خیرین به روستاهایی که فاقد لوله کشی بوده بخاری نفتی توزیع شده است.

وی، گفت: در جهت ذخیره سازی مواد نفتی نیز با هماهنگی ستاد مدیریت بحران بیش از دوهزار و پانصد بشکه 200 لیتری و برای کلیه خانوارهای گالن های 20 لیتری توزیع شده است.

محمدیان افزود: در جهت تأمین مواد سوختی مورد نیاز نیز با هماهنگی فرمانداری و شرکت پخش آورده های نفتی با جایگاه های مواد سوختی با تانکرهای سیار سوخت مورد نیاز اهالی مناطق زلزله زده روستایی توزیع شده است.

این مقام مسئول گفت: در دو مرحله اقلام مایحتاج ضروری روستائیان بصورت جیره خشک توزیع شده و مرحله سوم توزیع این اقلام نیز بزودی آغاز می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اهر همچنین، به توزیع چهار قلم اساسی شامل بخاری، یخچال، اجاق گاز و فرش نیز اشاره کرد و افزود: به کلیه اماکن مسکونی روستایی که عملیات ساخت آنها به اتمام رسیده است این چهار قلم اساسی که ارزش آن بالغ بر بیست و پنج میلیون ریال می باشد برای خانواده های روستایی توزیع می شود. /ع

برچسب ها: توزیع ، بخاری ، مناطق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.