سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

1 تا 3 بهمن ماه؛

مهلت ثبت‌نام چهلمین آزمون دستیاری پزشکی تمدید شد

مهلت ثبت نام چهلمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی برای داوطلبانی که تاکنون نتوانسته‌اند در این آزمون ثبت‌نام کنند از یکم تا سوم بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب­دا دکتر جبرائیل نسل سراجی با اعلام این خبر گفت: متقاضیان شرکت در چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار پزشکی تخصصی که در مهلت‌ مقرر موفق نشده اند ثبت نام کنند 1 تا 3 بهمن ماه می‌توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: این گروه از متقاضیان با مراجعه به سایت اینترنتی www.sanjeshp.ir  از تاریخ 1 بهمن لغایت 3 بهمن ماه مجاز هستند با رعایت مندرجات راهنمای ثبت‌نام در آزمون دوره مربوطه نسبت به انجام مراحل ثبت نام و ارسال مدارک اینترنتی اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: داوطلبان توجه کنند این گروه از افراد مجاز به انجام ویرایش فرم ثبت  نام نیستند بنابراین باید دقت لازم در زمینه تکمیل فرم ثبت‌نام را به عمل آورند.

دکتر نسل سراجی با اشاره به ثبت‌نام 14 هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی تا پایان مهلت مقرر، تصریح کرد: ثبت نام از داوطلبان آزمون دستیاری (آزمون ورود پزشکان عمومی به دوره‌های پزشکی تخصصی) از 11 آذر آغاز شده و تا 6 دی ادامه داشته است.

وی با بیان اینکه چهلمین دوره آزمون دستیاری، 5 اردیبهشت سال 92 در سراسر کشوز برگزار می‌شود گفت: آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در 27 رشته مختلف برگزار می‌شود و طی آن حدود 2200 نفر از پزشکان عمومی قبول شده و وارد دوره‌های تخصصی پزشکی بالینی می شوند./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.