سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

پايان تعميرات 9 ميدان گازي زاگرس جنوبي

با انجام مراحل کامل تعمیرات اساسی در 9 میدان گازی زاگرس جنوبی زمینه تولید پایدار 250 میلیون متر مکعب گاز فراهم شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از تحقق 100 درصدی برنامه های تعمیراتی این شرکت در امسال خبر داد و گفت: در سه ماهه دوم امسال ، 98 درصد از برنامه تولید هیدروکربور این شرکت نیز محقق شد.
شرکت زاگرس جنوبی از 9 میدان گازی شامل آغار دالان تابناک هما شانول وراوی نارو کنگان و گورزین در استانهای فارس بوشهر و هرمزگان روزانه 250 میلیون متر مکعب معادل 50 درصد گاز کشور تولید می کند.
احمد سراجی ، افزود : فعالیت های تعمیراتی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از نیمه فروردین ماه امسال آغاز شد و تا پایان مهرماه ، 100 درصد برنامه های تعمیراتی این شرکت محقق شد.
وی تعمیر 30 کیلومتر خط لوله را در این مدت مورد اشاره قرار داد و گفت : علاوه بر تعمیر و تعویض خطوط لوله ، 2 دستگاه توربین SGT400 ایستگاه تقویت فشار گاز نار نیز تعمیر شدند و از آبان ماه در سرویس قرار گرفتند.
آقای سراجی افزود : انجام تعمیرات اساسی پالایشگاه فراشبند با بهره مندی از 42 هزار نفر ساعت کار، اقدام موثر دیگری بود که از اواسط شهریورماه امسال آغاز شد و زودتر از برنامه پیش بینی شده پایان یافت.
وی همچنین از تحقق 98 درصدی برنامه تکلیفی تولید شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در تابستان امسال خبر داد و گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان این شرکت ، برای تحقق کامل اهداف تولیدی شرکت در نیمه دوم امسال برنامه ریزی کرده ایم./ع

برچسب ها: تعمیرات ، میدان ، گازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.