سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار ویژه روزنامه های شنبه

اعتراض برخي دستگاه ها به مصوبات شوراي عالي سينما/افشای یکی دیگر از جنایات حسنی مبارک!

به علت آلودگی شدید هوای تهران و با اعلام تعطیلی روز شنبه از سوی دولت،تعداد زیادی از روزنامه های کشور نیز امروز منتشر نشده اند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،  اخبار ویژه روزنامه های امروز را می توانید در اینجا بخوانید.

*خراسان:

اعتراض برخي دستگاه ها به مصوبات شوراي عالي سينما

برخي از مصوبات کميسيون هاي تخصصي شوراي عالي سينما که توسط مسئولان ارشد اجرايي تاييد و براي تصويب نهايي به هيئت دولت ارائه شده، با اعتراض مديران و کارشناسان برخي دستگاه هاي دولتي مواجه شده است و آن ها با ارسال نامه اي به نهاد رياست جمهوري، تاکيد کرده اند که اين مصوبات به صورت يک جانبه تهيه شده و نظرات تخصصي و قانوني ساير سازمان هاي دولتي در آن گنجانده نشده است.

صدور مجوز واردات دانه ذرت پاپ کورن از اسپانيا
بر اساس نامه هاي چندي پيش وزارت صنعت و وزارت جهاد کشاورزي که خطاب به دستگاه هاي مرتبط در امر واردات ارسال شده، با اشاره به درخواست برخي تجار براي واردات دانه ذرت پاپ کورن از کشور اسپانيا، اعلام شده که ورود اين محصول به کشور با اخذ مجوز بهداشتي از کشور مبدا و رعايت شرايط قرنطينه اي و بازديد کارشناسان در مرز ورودي به ايران منعي ندارد.

*جمهوری اسلامی:


یکی دیگر از جنایات حسنی مبارک فاش شد
حسني مبارك به طور زنده و با ارتباط ويديوئي، سركوب وحشيانه تظاهركنندگان را مشاهده مي‌كرده است! كميسيون تحقيقات درباره سركوبي خشونت آميز اعتراض‌هاي سال گذشته در مصر، در گزارشي گفته است كه حسني مبارك، رئيس جمهوري سابق، از سركوبي تظاهرات مطلع بوده است. به گزارش انتخاب، در اين گزارش آمده است كه حسني مبارك، عمليات ماموران امنيتي و لباس شخصي‌ها عليه تظاهر كنندگان را از طريق ارتباط ويديويي ِزنده تماشا مي‌كرد.

تلاش بی وقفه آمريكا برای برکناری اسد
استقرار سامانه موشكي  دولت آمريكا براي كمك به بركناري بشار اسد، رئيس‌جمهور سوريه از قدرت، به مداخله عميق‌تر مي‌انديشد. به نوشته نيويورك تايمز، در پي درخواست آنكارا از پيمان آتلانتيك شمالي براي استقرار موشكهاي پاتريوت براي مقابله با آنچه"تهديدهاي سوريه" ناميده شده، گروهي از نظاميان امريكايي براي استقرار اين موشكها وارد استان"غازي عينتپ" واقع در جنوب شرق تركيه شدند.

 به گزارش"پرس تي وي" تركيه استقرار موشك‌هاي پاتريوت را براي رويارويي با آن‌چه تهديدهاي احتمالي نظامي از سوي سوريه مي‌خواند، لازم دانسته است. اين درحالي است كه ناظران و تحليل‌گران اين حركت را آغاز دخالت عملي ناتو در اوضاع سوريه مي‌دانند. سوريه در اعتراض به درخواست تركيه براي استقرار سامانه موشكي پاتريوت در امتداد مرز با اين كشور، آن را اقدام تحريك‌آميز ديگر دولت اردوغان دانسته است.

 




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.