سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدوین سند توسعه مطالعات و پژوهش محلات 18 گانه منطقه 6

معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 6 از تدوین سند مطالعاتی و پژوهشی محلات 18 گانه منطقه 6 با هدف نهادمند کردن پژوهش در سطح محلات خبر داد.


عباسی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهداف تدوین این سند افزود: این سند با جلب مشارکت های اجتماعی فرهنگیان، نهادها و صاحب نظران محلی موجود به منظور نهادمند کردن پژوهش در سطح محلات تدوین می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: این سند، سندی است آینده نگر، توسعه گرا و محله محور در خصوص شناخت زمینه های شکل گیری و ارتقاء‌مطالعات پژوهش محلی است.

عباسی با اشاره به اهمیت این سند اظهار داشت: این سند در تصمیم سازی فعالیت ها که برای مدت 5 سال تنظیم می شود از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

وی در ادامه در خصوص روش های تبیین این سند گفت: پژوهشگران محلات با استفاده از سند توسعه منطقه، هم اندیشی محلات، طرح تفضیلی محلات، نیمرخ محلات و با بهره گیری از روش SWOT‌ و مشارکت فرهیختگان و مدیران اقدام به تدوین سند توسعه مطالعات محله می نماید.

** انتخاب دبیران جشنواره مشکات از میان معاونین شهرداران مدارس

پاکدل مدیر اداره آموزش های شهروندی منطقه 6 با اعلام انتصاب معاونین امور اجتماعی و فرهنگی شهرداران مدارس به عنوان دبیر دانش آموزی مجموعه جشنواره های مشکات افزود: یکی از اهداف مجموعه جشنواره های مشکات ایجاد ساختارهای مشارکت جویانه و جلب مشارکت در سطح محلات شهر تهران بخصوص مدارس است.

وی در ادامه با تاکید بر اهداف این طرح تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح ایجاد فرصت برای ایده پردازی و جلب مشارکت دانش آموزان و شهروندان در اداره امور شهر در قالب یک فراخوان شهری است.

وی خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی از طریق توزیع پوسترها و بروشورهای جشنواره مشکات در تمام سطح محله انجام شده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سرای محله و یا سایت WWW.meshkat-tehran.com اطلاعات بیشتر را دریافت کنند./ز

برچسب ها: تدوین ، سند ، محلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.