سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منطقه 6 به عنوان قطب گردشگری شهر تهران

ایجاد منطقه ای به عنوان قطب گردشگری شهر تهران با اتکا به بهره برداری از فضاهای کارآمد مي تواند در چارچوب ظرفیت های زیست محیطی از جایگاه ویژه ای برخوردار شود.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مجید پاکساز، مدیر کل شهرسازی و طرح های شهری منطقه 6 افزود: منطقه 6 شهرداری تهران با عملکرد متنوع و با مقیاس های مختلف و متشکل از فعالیت های کلان شهری با ایجاد سکونتگاهی به صورت مختلط و مکمل در چارچوب ظرفیت های زیست محیطی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی ادامه داد: تراکم بالای منزلت، اتکا به بهره برداری از فضاهای بی کیفیت و کارآمدی بالا، تنوع و اختلاط عملکرد و فعالیت های منطقه و در عین حال الزامات فضایی محدود، موجب تثبیت عوامل پایین کیفیت محیط شهری و ایجاد نقطه ثقل نظام تأمین مالی پایدار و ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات حرفه ای مناسب برای ارائه خدمات حرفه ای، تخصصی و عمومی در کنار سکونت آن شده است.

وی تصریح کرد: ایجاد قوه های تقویتی جهت سکونت در سطح منطقه در کنار عملکرد منطقه ای و فرا منطقه ای جزء‌ اهداف اصلی طرح های توسعه شهری جدید در منطقه 6 است.

مدیر کل شهرسازی و طرح های شهری خاطر نشان کرد: می توان گفت موقعیت منطقه 6، موقعیتی مناسب جهت گردشگری شهری است و فعالیت های آن باید به صورت ویژه صورت گیرد./ز

برچسب ها: گردشگری ، قطب ، ظرفیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.