سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورمند: بقای ما در لیگ شبیه معجزه است / مقابل پرسپولیس اشتباه نکنیم، برنده می‌شویم

مربی تیم فوتبال گهر درود گفت: در حال حاضر شرایط خوبی داریم و امیدواریم که در بازی‌های بعد کمتر امتیاز از دست بدهیم.

علیرضا پورمند مربی تیم گهر درود در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به بردی که هفته گذشته مقابل راه آهن آوردیم و امید به واگذاری تیم به ایثارگران، شرایط ما بهتر از قبل شده است و امیدوار هستیم از این به بعد کمتر امتیاز از دست بدهیم بقای ما در لیگ برتر شبیه معجزه است اما بچه‌های گهر تلاش می‌کنند تا در لیگ بمانیم.

وی افزود: این هفته در تهران مقابل پرسپولیس بازی خواهیم کرد. پرسپولیس در نیم فصل بازیکنان خوبی جذب کرده و نقاط ضعف‌شان را ترمیم کرده‌اند و از نظر تیمی بهتر شده‌اند بردن پرسپولیس با توجه به شرایط تیمی آنها و مهره‌هایی که در اختیار دارند، سخت شده اما غیر ممکن نیست و ما هم نا امید نیستیم.

وی در ادامه گفت: ما بازیکنان جوان زیادی داریم و یکی دو نفر از آنها هنوز ورزشگاه آزادی را ندیده‌اند و با چنین شرایطی باید به مصاف پرسپولیس در استادیوم آزادی برویم هر چند بازیکنان ما جوان اما با استعداد هستند و ممکن است از بی‌تجربگی‌مان ضربه بخوریم البته بچه‌های ما در بازی‌های قبل نشان داده‌اند که با توجه به جوانی، پخته عمل می‌کنند و امیدوارم که در این بازی هم با تجربه عمل کنند.

مربی گهر اظهار داشت: از روز اول لیگ بچه‌های ما در همه بازی‌ها برای برد بازی کردند، هر چند که در نیم فصل اول نتیجه نگرفتیم اما خوب بازی کردیم و با توجه به بضاعتمان خیلی خوب تلاش کردیم می‌توانیم امیدوار باشیم که مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی هم نتیجه بگیریم البته کار بسیار سختی داریم اما غیر ممکن نیست.

وی افزود: بازی با تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی معمولا نیاز به تجربه دارد انگیزه را همه تیم‌ها و بازیکنان دارند اما تجربه نیاز است و اینکه اشتباه نکنیم تیمی که مقابل پرسپولیس اشتباه نکند، برنده است و ما هم باید تلاش کنیم تا اشتباه نکنیم و بتوانیم نتیجه بگیریم.

وی در ادامه گفت:‌ تماشاگران تیم دورود در هفته‌های اخیر فرهنگ خاصی را وارد فوتبال ایران کرده‌اند خیلی خوشحالم که بعد از سالها این فرهنگ از جایی شروع شد که ما در آن هستیم این فرهنگ را مردم خوب لرستان و تماشاگران تیم گهر درود شروع کرده‌اند اما ادامه این روند دست تماشاگران گهر نیست بلکه دست مسئولان است و باید از این اتفاق خجسته استفاده کنند تا تمام استادیوم‌های ما به لحاظ فرهنگی شرایط خوبی داشته باشند گهر و مردم لرستان وظیفه شان را بسیار خوب و به بهترین شکل انجام دادند اما جدا از مردم خوب و با فرهنگ لرستان، آیت اله‌زاده، مایلی کهن و مسئولین شهر درود هم برای این اتفاق خجسته خیلی تلاش کردند و نقش پر رنگی در ایجاد چنین فضایی در شهر درود داشتند مسئولان باید از این فرصت طلایی به خوبی استفاده کنند و در جهت سالم سازی استادیوم‌های ایران تلاش کنند.

پورمند در پایان گفت: اگر از شروع فصل امتیاز میزبانی داشتیم، مسلما الان در جدول تک رقمی بودیم مطمئن باشید یکی از فاکتورهای مهم را که میزبانی است در نیم فصل اول گهر نداشت.
تماشاگران لرستان خیلی پرشور هستند و خیلی به تیم کمک می‌کنند اما در آغاز لیگ چاره‌ای نداشتیم و به همین دلیل سوختیم و ساختیم و اجازه ندادند میزبان باشیم و الان افسوس می‌خوریم./آق
برچسب ها: پورمند ، پرسپولیس ، گهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.