سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کانون پیشگیری از چاقی در منطقه 3

رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 3 گفت: اداره سلامت شهرداری این منطقه به عنوان دبیرخانه مرکزی کانون پیشگیری از چاقی در جشنواره سلامت انتخاب شد.

 
 
فاطمه مسایلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: دبیرخانه تخصصی پیشگیری از چاقی با موضوعاتی همچون باورهای غلط چاقی نقش مادر در پیشگیری از چاقی پیشگیری از چاقی با تغییر در شیوه زندگی، استفاده از آموزه های دینی تشکیل شده است.
 
وی ادامه داد: بخش عمومی این جشنواره با موضوعاتی چون سالمندان، مادر و کودک، جوانان و نوجوانان اهدای خون، معلولین، پیشگیری از دیابت و دخانیات برپا شده است.
 
مسائلی گفت: شهروندان می توانند آثار خود را در زمینه عکس، کاریکاتور، فیلم و کلیپ، داستان مقاله، آثار حجمی نقاشی، شعر و سرود تا پایان دی ماه به نزدیک ترین خانه سلامت محلات محله خود ارسال کنند.
 
گفتی است، این جشنواره به منظور افزایش حساسیت شهروندان نسبت به مقوله سلامت، سطوح مشارکت اجتماعی شهروندان در قالب کانونهای اجتماعی، معرفی فعالیت کانون های اجتماعی سلامت، استفاده از ظرفیت و توان محلات اطلاع رسانی اعتماد به نفس، تفاهم در بین مردن در امر مشارکت داوطلبانه برگزار می شود./ل
برچسب ها: کانون ، پیشگیری ، چاقی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.