سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام آمادگي هنيه براي برگزاري موفقيت آميز جشن فتح

نخست وزير دولت قانوني فلسطين در نوار غزه در ديدار با هيئتي از جنبش فتح گفت دستورات روشني براي برگزاري موفقيت‌آميز جشنواره جمعه آينده جنبش فتح در غزه صادر شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ اسماعيل هنيه در ديدار با هيئتي از جنبش فتح به رياست نبيل شعث، گفت : اين جشن و فضاي کنوني راه را به روي آشتي و پايان دادن به دو دستگي باز مي کند و ما دستورات روشني را به سازمانهاي امنيتي براي موفقيت جشنواره فتح صادر کرده ايم.

شعث گفت : اين جشنواره ، جشن فلسطيني ، جشن قدس و جشن اسراي فلسطيني (در بند رژيم صهيونيستي) و آوارگان فلسطيني و همه فلسطينيان خواهد بود و ديدارهايي که به تازگي صورت گرفته ، آغاز جديدي در مسير وحدت بين فلسطينيان است و اين فضايي است که از آغاز آشتي حمايت مي کند .

وي افزود : مصر از ما براي کامل کردن آشتي حمايت مي کند و به توافقهاي فراواني نيز رسيده ايم اما اين بار بايد از روحيه مردم فلسطين و پافشاري براي تحقق آشتي الهام بگيريم .يک مسئول در جنبش فتح هفته گذشته پس از ديدار با هنيه گفته بود حماس با برگزاري جشنواره فتح به مناسبت چهل و هشتمين سالگرد تأسيس فتح موافقت کرده است.اين براي نخستين بار در پنج سال گذشته است که فتح در نوار غزه مراسم مردمي برگزار مي کند.
برچسب ها: هنیه ، جشن ، فتح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.