سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش بزرگ شاعران در منطقه 10

معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداري منطقه 10 گفت: بری آشنایی بیشتر شاعران محلی باید بایکدیگر و همچنین کشف استدادهای پنهان محلی همایش بزرگ شاعران در منطقه 10 برگزار می شود.

امیر حسین بهادري صفت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی  باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در این ویژه برنامه بیش از بیست شاعر محلی و تعدادی از شاعران مطرح کشور حضور دارند و همچنین شرکت برای عموم آذاد است.
وی در ادامه افزود: علاقه مندان به شعر و ادب برای شرکت در مراسم می توانند یکشنبه 17 دی از ساعت 18 به نشانی: خیابان قزوین مجتمع شهید غنی پور مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه جزئیات آن با شماره تلفن 55148260 تماس بگیرند. 
*برگزاری مسابقه اله نامه محله 
 معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداري منطقه 10 در ادامه اظهار داشت: مسابقه اله نامه محله به توصیف محله خوب در قالب گفتگو با خداوند به زیباترین متن نظم و نثر فارسی با محوریت محله، داشته و نداشته ها ، پیشرفت و توسعه پایدار، رویدادها، حسن تعلق و روابط اجتماعی می پردازد. 
وی افزود: متن ادبی از طریق مدارس،  سراهای محله، حوزه علمیه ومساجد جمع آوری شده وتوسط دبیر خانه تخصصی دعا و نیایش مورد ارزیابی قرار گرفته و هدایایی به آثار برگزیده تعلق می گیرد. 
بهادري صفت خاطر نشان کرد: فراخوان این مسابقات از ابتدای دی ماه شروع شده وتا آخر دی ماه ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به اداره فرهنگی منطقه 10 مراجعه کنند./ف
برچسب ها: برگزاری ، همایش ، بزرگ ، شاعران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.