سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاونت سنجش دانشگاه جامع خبر داد:

مهلت ثبت نام کاردانی پودمانی دانشگاه جامع ادامه دارد

ثبت نام دوره كارداني پودماني نظام آموزشي مهارتي دانشگاه جامع علمي كاربردي تا 17 دي ماه تمديد شد و مجددا تمديد نخواهد شد.

دكتر علي صدر معاونت سنجش و اموزش دانشگاه جامع علمي كاربردي در گفتگو با خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران  گفت:ثبت نام دوره کاردانی پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی شامل کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای است که در 292 رشته، 4131 کد رشته محل، در 682 مرکز آموزش علمی کاربردی در 31 استان کشور با ظرفیت 265 هزار نفر در 4 گروه آموزشی صنعت،‌ کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر انجام میشود.

وی تاکید کرد: داوطلبان ثبت نام در دوره های کاردانی فنی حرفه ای پودمانی صرفا به صورت الکترونیکی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قادر به ثبت نام خواهند بود و جهت ثبت نام لازم است نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه پذیرش در این دوره ها به صورت بدون کنکور و بر اساس معدل دیپلم صورت می گیرد خاطر نشان کرد: شرط پذیرش در این دوره ها معدل دیپلم است و پذیرفته شدگان از معافیت تحصیلی برخوردار می شوند.

وی خاطر نشان کرد: اسامی پذیرفته شدگان دوره های کاردانی فنی و حرفه ای نیمه اول بهمن اعلام و شروع کلاس نیمه دوم بهمن ماه خواهد بود./ع2


برچسب ها: دانشگاه ، جامع ، آموزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.