سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبير کميسيون امنيت ملي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اهانت به پيامبر اسلام عين جهالت است/ حتما اين مسئله را پيگيري مي‌کنيم

دبير کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: : تصور غرب از اقدام در مورد اهانت به پیامبر اکرم این است که می‌توانند جلوی گرایش مردم به دین مبین اسلام را بگیرند اما این اشتباه بزرگی است که مرتکب می‌شوند و اهانت به یک شخصیت عظیم الشان که میلیاردها انسان بر روی زمین برای ایشان احترام قائلند غیر منطقی و غیراخلاقی است.

 سید باقر حسینی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اقدامات اخیر مجله فرانسوی در رابطه با اهانت به ساخت مقدس پیامبر اسلام گفت: مدتی است که با توجه به تحولاتی که در جهان اسلام به وجود آمده و ترویج اسلام گرایی در بین مردم دنیا،همچنین مسئله بیداری اسلامی که در بین جوامع در حال تحقق است باعث وحشت‌زدگي اروپا وغرب شده و به دلیل وحشت از این مسئله آنها یک چنین اقداماتی را انجام می‌دهند.

وی افزود: اگر چه توهین به مقدسات اسلامی با اهدافی مشخص انجام می شود اما گاهی برخی آزادی بیان را دستاویز چنین هتک حرمتهایی قرار داده و مقدسات دینی و اسلامی را مورد هتک حرمت قرار می‌دهند.

حسینی تصریح کرد:  تصور آن‌ها از اقدام در مورد اهانت به پیامبر اکرم این است که می‌توانند جلوی گرایش مردم به دین مبین اسلام را بگیرند اما این اشتباه بزرگی است که مرتکب می‌شوند و اهانت به یک شخصیت عظیم الشان که میلیاردها انسان بر روی زمین برای ایشان احترام قائلند غیر منطقی و غیراخلاقی است.

دبير کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس خاطرنشان کرد: ما موظف هستیم در مقابل اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) که مورد احترام تمام انسان‌های آگاه هستند موضع گیری کرده و عکس العمل نشان دهيم كه در همين راستا اين مسئله را از طريق مراجع ذيصلاح پيگيري مي‌کنيم. 
 
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.