سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

استاندار اصفهان سال نو میلادی را تبریک گفت

استاندار اصفهان در پیامی آغاز سال 2013 میلادی را به همه انسانهای آزاده و عدالت خواه عالم به ویژه هموطنان مسیحی تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان در پیام علیرضا ذاکر اصفهانی خطاب به هموطنان و همشهریان ارمنی و مسیحی اصفهان آمده است: سالروز میلاد فرستاده عظیم الشان پروردگار، پیام آور صلح و دوستی و محبت و نوید بخش سلامت روح و اندیشه، حضرت عیسی بن مریم سلام الله علیه و فرا رسیدن سال نو میلادی را به تمام هموطنان و همشهریان مسیحی صمیمانه تبریک می گویم.

استاندار اصفهان در این پیام افزود: بر خود می بالیم که استان اصفهان محل همزیستی مسالمت آمیز و باشکوه ادیان بزرگ الهی است و امیدوارم که در پرتو اندیشه والای توحیدی همچنان در سایه رهنمودهای فرستادگان درگاه احدیت، بشریت را پاس بداریم و در مسیر رستگاری گام برداریم.

وی گفت: اینجانب با تاسی از مهمترین دعوت همه پیامبران الهی که دعوت به عدالت، توحید و معنویت می باشد، عدالت جویی و احترام به عزت انسان ها را در سایه توجه به مشترکات ادیان ابراهیمی لازم دانسته و این امر را بسترساز حرکت در مسیر پیشرفت، تعالی و نهادینه شدن اصول اخلاقی می دانم.

ذاکر اصفهانی افزود: با تبریک صمیمانه به همه مسیحیان آرزوی سالی خوش و سرشار از موفقیت در سایه عدالت الهی مسئلت می کنیم و امیدوارم در سال جدید زمینه های لازم برای همدلی و تلاش برای استقرار صلح مبتنی بر عدالت در جهان فراهم شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.