سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

پیشرفت 52 درصدی مجتمع فولاد استان چهارمحال و بختیاری

مدیر روابط عمومی شركت فولاد استان چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح فولادی كه با ظرفیت یك میلیون تن در سفید دشت، از توابع شهرستان بروجن در حال اجراست، به طور متوسط، 52 درصد پیشرفت فیزیكی دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

افشین رمضانی، در بازدید از عملیات اجرایی این كارخانه گفت: اجرای این طرح در بخش احیا، (ذوب و آماده سازی فلز) 78.5 درصد و در بخش فولادسازی 37 درصد پیشرفت فیزیكی دارد.

وی افزود: طرح احداث كارخانه ی فولاد سفید دشت از طرح های مهر ماندگار است و از سال 86 عملیات ساخت آن در زمینی به مساحت 250 هكتار با چهار هزار و 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری آغاز شده است.

رمضانی گفت: ظرفیت تولید سالانه این كارخانه در طرح اولیه، 800 هزار تن فولاد بوده كه به یك میلیون تن ارتقاء یافته و با بهره برداری از این طرح، 850 فرصت شغلی به صورت مستقیم و هشت هزار فرصت شغلی به صورت غیرمستقیم ایجاد می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به مشكلات تامین اعتبار مورد نیاز برای تكمیل این طرح، زمان دقیق بهره برداری از آن قابل پیش بینی نیست.

مجتمع فولاد یك میلیون تنی استان چهارمحال و بختیاری، درشهر سفید دشت، در فاصله 10 كیلومتری مركز شهرستان بروجن واقع شده است./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.