سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

اعزام هیات های تجاری قالی و فرش دستباف در قالب گروه ههای سه نفره به کشورهای مختلف

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: در راستای افزایش اطلاعات و آگاهی از سلیقه های کنونی متقاضیان قالی در خارج از کشور ،هیات های تجاری قالی و فرش دستباف در قالب گروه ههای سه نفره به کشورهای مختلف اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، عظمایی ادامه داد: در طول هشت سال گذشته اعزام هیات های تجاری فرش دستباف در قالب چارچوبهای مشورتی یکطرفه بوده و بر اساس تعیین متولی فرش انجام می گرفت، لیکن برابر تصمیمات جدید مقرر شد تاجران، تولید کنندگان و طراحانی که مایل به حضور جهت بازاریابی قالی در کشورهای مورد نظر باشند، پیشنهاد اعزام را راسا ارایه نمایند.

وی افزود: برای نخستین بار اعزام هیات های تجاری و بازاریابی فرش دستباف متناسب با پیشنهاد جامعه فرش انجام می گیرد.

عظمایی افزود: برای تخصصی تر کردن بحث ها و اقدامات بازاریابی مقرر گردید تیم های اعزامی از طرف مرکز ملی فرش ایران در قالب گروه های سه نفره شامل تولید کنندگان، طراحان و صادر کنندگان به کشورهای تعیین شده اعزام گردند.

همچنین علی سلیمانی، رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز اظهار داشت: 50 درصد هزینه های پیش بینی شده هیات های تجاری راسا از طرف مرکز ملی فرش پرداخت می گردد و در صورتی که هر کدام از گروه ها بتوانند گزارش جامع از کشور هدف در خصوص سلیقه قالی ارایه دهند کل هزینه های پیش بینی شده پرداخت خواهد شد./ب

برچسب ها: اعزام ، فرش ، دستباف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.