سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی 21 نقطه جمعیتی منقصل در پایتخت

بر اساس مصوبه شورای عالی شهر سازی، شهرداری تهران مکلف است برای 21 نقطه جمعیتی واقع در حریم،‌به عنوان نقاط منفصل جمعیتی، طرح تفصیلی و جامع تهیه کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در این راستا و در تعیین طرح های منفصل مقرر شده است تا مناطق 18.19.20 به عنوان نقاط منفصل شهری معرفی شوند.
سید جلال صباح الدین متقی،  مدیر کل حریم شهر تهران افزود:  در سال گذشته برای  سه نقطه خاور شهر،  قیام دشت،‌و مسگر آباد طرح های تفصلی و جامع تهیه شده  که پس از تصویب به عنوان سند بالا دستی در ساخت و سازها،  جهت اجرا در این نقاط  به مناطق مذکور ابلاغ شده است.
وی ادامه داد: مدیریت برخی از نقاط منفصل تعیین شده بین استانداری ها و شهرداری  مناطق مورد اختلاف بوده که مدیریت آنها با مشکلاتی روبرو است که این مساله در برخی موارد زمینه ساز سوء استفاده برخی از سود جویان و انجام انواع تخلف های  ساختمانی است.
 متقی خاطر نشان کرد:  مقررشده مناطق 18.19 .20 به عنوان مناطقی که  نقاط منفصل شهری در آن قرار دارند،  پس ا ز بررسی نقاط منفصل منطقه خود و مدیریت آنها نقاطی که محل تنازغ نباشند جهت تهیه طرح های تفصیلی به این کمیته معرفی شوند./ف
برچسب ها: تهران ، حریم ، جمعیت ، پایتخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.