سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

تشکيل ستاد پشتيبانی امداد و درمان برای خدمات رسانی به زائران پياده

مسئول بسيج جامعه پزشکي خراسان رضوي از تشکيل ستادي با عنوان "پشتيباني امداد و درمان" براي خدمت‌رساني به زائران پياده حضرت رضا(ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، دکتر هادي جلالي با اشاره به اينکه اين طرح به منظور ارائه خدمات مناسب بهداشتي و درماني به زائران پياده بارگاه منور حضرت علي ابن موسي الرضا(ع) اجرا مي شود اظهار داشت :‌تا کنون بيش از 170 پزشک و پرستار براي شرکت در اين طرح نام نويسي کرده اند .

 

وي با اشاره به اينکه طرح ارائه خدمات بهداشتي و درماني به زائران پياده از 19 الي 23 دي ماه در پايگاههاي درون و برون شهري اجرا مي شود اظهار داشت:‌بر اساس برنامه ريزي هاي انجام شده گروههاي بهداشتي و درماني در محل هاي اسکان داخل شهر  به صورت 24 ساعته مستقر و به زائران خدمات ارائه مي دهند .

 

مسئول بسيج جامعه پزشکي خراسان رضوي اظهار داشت :‌ پشتيباني ايستگاه‌هاي خارج‌شهري را نيز با همکاري نظام پرستاري،هلال‌احمر و سازمان نظام پزشکي انجام و تمامي مکان‌هاي اسکان داخلي را نيز از نظر پزشک،پرستار و داروي رايگان پوشش مي‌دهيم.

دکتر هادی جلالی خاطر نشان کرد :‌پزشکان و گروههای درمانی که تمایل به شرکت در این طرح را دارند می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و نام نویسی با شماره تلفن  8435072 تماس حاصل کنند. /ع

 

 

برچسب ها: تشکیل ، ستاد ، خدمت ، رسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.