سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

رونق صنایع دستی موجب توسعه گردشگری می شود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، ارج نهادن به هنرمندان و صنعتگران عرصه صنایع دستی را ارج نهادن به فرهنگ این مرز و بوم دانست و گفت: توجه به صنایع دستی و صادرات آن کمک به توسعه گردشگری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران كردستان، مرادی، عضو گفت:  یکی از معضلات توسعه صنایع دستی، موضوع تبلیغات است زیرا انتقال آموزش‌های جدید از جمله بازاریابی، مذاکرات تجاری، توسعه اجتماعی و افزایش توریست نیاز به عزم وتلاش تمام دستگاه‌های اجرایی دارد.
نماینده مردم سنندج و دیواندره در مجلس شورای اسلامی، افزود: هر چند افزایش فرصت‌های شغلی با توسعه صادرات صنایع دستی محقق می‌شود، ولی در کنار آن صادرات فرهنگی کشور ایران با توسعه صادرات صنایع دستی به نحو اصولی و هنری گسترش می یابد.
وی افزود: علیرغم توانمندی های ایران در زمینه گردشگری، متاسفانه تاکنون نتوانسته به جایگاه شایسته ای در این صنعت دست یابد . از جمله عواملی که می تواند صنعت گردشگری کشور را توسعه و بهبود بخشد، به کارگیری ابزارها و پارامترهای موثر بازاریابی است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، اضافه کرد: نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری باید مورد توجه قرار گیرد و در این راستا سیاست گذاری‌های تبلیغاتی، توسعه ساختارهای تجاری، توجه به جاذبه‌های گردشگری و تنظیم راهبردها بر اساس توزیع جاذبه‌های صنعت گردشگری امری ضروری به شمار می آید./ب
برچسب ها: صنایع ، جاذبه ، تبلیغات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.