سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صبح امروز؛

مراسم گراميداشت "شهيد ستاري" برگزار شد

رئيس هيت معارف جنگ شهيد صياد شيرازي گفت: شهادت شهيد ستاري و هزارن شهيد ديگر اين انقلاب و ملت پس از رحلت امام(ره) نشان‌دهنده ادامه راه شهادت و اطاعت از ولايت است.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، امير سرتيپ "نصير زاده" معاون هماهنگ کننده ستاد نيروي هوايي ارتش در هجدهمين سالگرد فرمانده فقيد اين نيرو (شهيد ستاري) و همرزمان شهيدش که در سالن شهيد برادران دل حامد دانشگاه علوم و فنون هوايي شهيد ستاري برگزار شد، اظهار داشت: شهيد ستاري از جمله نيروهاي توانمند در عرصه علمي- مديريتي بود که تاريخ به خود ديده است.

وي با بيان اينکه شهيد ستاري تجلي يک مدير مدبر در عرصه نظامي است، افزود: تمام نيروهاي هوايي بايد از اين سرباز اسلام که همواره قدم در مسير رشادت و بالندگي کشور برداشته است درس بگيرند.

در ادامه مراسم، سردار "غياثي راد" معاون روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بيان اينکه بايد مديريت سازمان دهي و علم شهيد ستاري در تمام دانشگاه‌هاي فرهنگي، علمي و نظامي ترويج پيدا کند، گفت: ترويج افکار و رشادت‌هاي شهيد ستاري در دانشگاه‌ها راه بالندگي و به سعادت رسيدن  رزمندگان اسلام را به جوانان نشان مي‌دهد.

وي خاطرنشان کرد: شهادت شهيد ستاري و همرزمانش نه يک آغاز است و نه يک پايان، بلکه آغاز مقاومت و ايستادگي در ميدان حق عليه باطل است.

غياثي راد با بيان اينکه شهيد ستاري مظهر ايستادگي و رشادت در بين نيروهاي خود بود، تصريح کرد: تمام نيروهاي نظامي بايد از زندگي چنين فرد گرانقدري درس گرفته و رفتارها و رشادت‌هاي او را سرلوحه کار خود قرار دهند.

در ادامه اين مراسم، امير سرتيپ "آراسته" رئيس "هيئت معارف جنگ شهيد صياد شيرازي" با بيان اينکه شهيد ستاري همانند خورشيدي در بين همرزمان شهيدش است، اظهار داشت: حضور شهيد ستاري در بين همرزمان خود همانند منظومه شمسي است که وحدت و يگانگي آنها را در بين خود نشان مي‌دهد.

وي ادامه داد: شهادت شهيد ستاري و هزارن شهيد ديگر اين انقلاب و ملت پس از رحلت امام(ره) نشان‌دهنده ادامه راه شهادت و اطاعت از ولايت است.

وي با اشاره به روحيه شهادت‌طلبي شهيد ستاري يادآور شد: وجود روحيه شهادت‌طلبي و اخلاص و تواضع در شهيد ستاري او را همانند فردي مخلص و در راه ولايت و ملت نشان داد.

آراسته با يادآوري يک جمله از شهيد ستاري مبني بر اينکه من به تمام افرادي که عاشقانه خدمت مي‌کنند عشق مي‌ورزم، گفت: عاشقانه خدمت کردن شهيد ستاري از ويژگي‌هاي برجسته کاري وي به شمار مي‌رفت.

وي خاطرنشان کرد: اين شهيدان داراي ويژگي مشترکي از جمله عشق به اسلام،‌ امام(ره) و شهادت داشته‌اند که در نهايت با شهادت به آرزوي ديرينه خود رسيدند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: شهید ، ستاری ، بزرگداشت ، عشق ، اسلام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.