سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

برگزاری مسابقات تیراندازی تفنگ بادی معلولان مازندران در سوادکوه

مدیر برگزاری مسابقات تیراندازی تفنگ بادی معلولان مازندران از برگزاری مسابقات تیراندازی تفنگ بادی معلولین مازندران در سوادکوه خبر داد.

صالح نژاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: مسابقات تیراندازی تفنگ بادی معلولین مازندران در بین زنان و مردان و در دو رشته sh1وsh 2 از دهم بهمن به مدت دو روز در سالن زیرآب برگزار شده است.

وی با بیان این که مسابقات sh1مربوط به معلولان دارای معلولیت در پا بوده است افزود:که در بخش آقایان؛ وحید وطنی با 89 امتیاز از سوادکوه به رتبه اول و حسن قنبری با 69 امتیاز به رتبه دوم و کوروش متانی از سوادکوه با 68 امتیاز به رتبه سوم دست یافتند.

مدیر برگزاری مسابقات تیراندازی تفنگ بادی معلولان مازندران از برگزاری مسابقات sh2 مربوط به معلولان دارای معلولیت در دست در بین مردان اشاره و تصریح کرد: احمد امیری با 111 امتیاز از سوادکوه، هادی عابدی با 102 امتیاز از سوادکوه و حامد محمودی با 97 امتیاز از نکلاء به عناوین اول تا سوم دست یافتند.
صالح نژاد گفت:در بخش sh1بانوان؛زهراء رمضانپور با 195 امتیاز به رتبه اول، شهربانو صالحی از ساری با 90 امتیاز و اعظم رضایی از ساری با 89 امتیاز به رتبه سوم دست یافتند و در مسابقات sh2 بانوان عالیه محمودی با 113 امتیاز از ساری به رتبه اول و فاطمه خلیل پور از سوادکوه با 97 امتیاز به رتبه دوم دست یافتند.

50 نفر از معلولان استان در این مسابقات شرکت داشتند ./ع

برچسب ها: تفنگ ، بادی ، معلولان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.