سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوين/

برگزاری هفتمین همایش تعزیه‌خوانان در بویین‌زهرا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین‌زهرا گفت: آیین اختتامیه هفتمین همایش تعزیه‌خوانان شهرستان بویین‌زهرا در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علی زارعی امروز در بویین‌زهرا اظهار داشت: مراسم اختتامیه هفتمین همایش گروه‌های تعزیه شهرستان بویین‌زهرا در هفته آینده در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری ولایت بخش مرکزی بویین‌زهرا برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه این مراسم به همت انجمن هنر‌های نمایشی این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: گروه‌های تعزیه می‌توانند در این همایش با ارایه یک اثر با دیگر گروه‌ها رقابت کنند.

وی ابراز داشت: نتایج گروه‌های منتخب پس از داوری اعلام شده و یک گروه برتر نیز از مرحله شهرستانی راهی همایش‌های استانی در شهر قزوین می‌شود.

زارعی پیرامون اهداف برگزاری چنین‌همایش‌هایی در سطح شهرستان بویین‌زهرا خاطرنشان کرد: تقویت و تجلیل از گروه‌های تعزیه و نیز معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ تعزیه‌خوانان شهرستان بویین‌زهرا در سطح استانی و کشوری از اهداف پیش‌بینی شده برای برگزاری همایش اختتامیه است./ج1

برچسب ها: تعزیه ، همایش ، اختتامیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.