سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوتین شورای عالی روس‌های خارج از کشور تشکیل داد

از وظايف اين مركز نه تنها هماهنگي داخلي و بين سازماني، بلكه برقراري ارتباط مستقيم با شهروندان روسي خارج از كشور و رفع نیازهای آنهاست.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، فرمان ولادیمیتر پوتین رئيس جمهور روسيه در مورد ايجاد مركزی به نام اوضاع و بحران در وزارت امور خارجه روسيه به عنوان يك بخش مستقل از روز اول ژانويه 2013 در اين كشور به اجرا درآمد

اين فرمان 21 اوت سال 2012 صادر شده و به گفته مسئولان وزارت خارجه روسيه، از وظايف اين مركز نه تنها هماهنگي داخلي و بين سازماني، بلكه برقراري ارتباط مستقيم با شهروندان روسي خارج از كشور و رفع نیازهای آنهاست.

این وزارتخانه در اين رابطه موظف شده است ايجاد يك خط تلفن شبانه روزي براي مسائل امنيتي و پايگاه اينترنتي دوطرفه و نيز برنامه هاي كاربردي تلفن همراه و ابزارهاي مختلف براي نظارت و هشدار به شهروندان نيز در نظر بگیرد.

يك ويژگي ديگر اين مركز تعامل با سازمان هاي غيردولتي، شركت هاي جهانگردي، صندوق هاي بيمه و آژانس ها، اپراتورهاي تلفن همراه و شركت هاي روسي است كه در خارج از كشور اموال و كارمند دارند تا در صورت نیاز، به کمک آنها بیاید و از حمایت های قانونی و مالی پوتین نیز برخوردار است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.