سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای داشتن تیم های ملی قدرتمند؛

رئیس سازمان تیم ملی هندبال: باید از تمامی پتانسیل استفاده کرد

ابوالفضل می آبادی گفت: برای این که تیم های قوی و قدرتمند داشته باشیم باید از تمامی پتانسیل استفاده کرد.

ابوالفضل می آبادی رئیس سازمان تیم های ملی هندبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،افزود: تیم های ملی که به مسابقات بین المللی و رسمی اعزام می شوند باید حضوری قدرتمند داشته باشند به همین منظور باید از تمامی پتانسیل استفاده کر د و ما مهمترین اولویت را این مساله می دانیم.

وی تصریح کرد: مدتی است که این سازمان فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده است و ما بعد از نزدیک به 40 سال صاحب این زیرمجموعه فدراسیون شده ایم و ان را به فال نیک می گیریم.

می آبادی در ادامه گفت: هنوز اول راه هستیم برای پیشرفت او این زمینه باید همه کسانی که در هندبال به هر نحوی زحمت می کشند همکاری و همیاری داشته باشند.

وی تاکید کرد: ما به دنبال این کار هستیم تا اساسنامه ای برای سازمان داشته باشیم و با همکاری همه صاحب نظران اساتید،پیشکسوتان و مربیان با قدرت پیش برویم.

می آبادی اشاره کرد: در گذشته نیز مسئولیت هایی برای تعیین مربی و ایجاد تیم های ملی داشتیم با ایجاد سازمان،به آنها سازماندهی می دهیم و کارها به نحو بهتری انجام می شود.

وی عنوان کرد: هم اکنون این سازمان تشکیل شده است باید از آن حمایت و پشتیبانی کرد و راهکارهایی برای آن ارائه نمود.

می آبادی در خصوص تشکیل تیم ملی بزرگسالان و انتخاب مربی گفت: رقابت های آسیایی هندبال و انتخابی جهان دی ماه سال 92 در یکی از کشورهای قاره کهن برگزار خواهد شد.

برای همین فرصت کافی داریم تا تیم ملی را تشکیل دهیم برای انتخاب سرمربی نیز باید برنامه ریزی کنیم که بهترین را انتخاب کنیم که می تواند ایرانی هم باشد البته به خارجی نیز فکر می کنیم که با توجه به بالا رفتن ارز مشکل اساسی ایجاد می کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای اینکه تیم ملی بزرگسالان قوی و سرمربی مناسبی برای آن داشته باشیم با فدراسیون و کارشناسان نیز تعاملاتی خواهیم داشت./آق
برچسب ها: هندبال ، می آبادی ، تیم ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.