سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاري مراسم سالگرد تاسيس جنبش فتح الانتفاضه در لبنان

مراسم سالگرد تاسيس جنبش فتح الانتفاضه در اردوگاه بداوي در طرابلس لبنان برگزار شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المنار ؛ جنبش فتح الانتفاضه چهل و هشتمين سالگرد تاسيس خود را گرامي داشت. به همين مناسبت مراسمي نظامي با حضور نمايندگاني از گروه هاي مختلف فلسطيني در اردوگاه بداوي در طرابلس لبنان برگزار شد. 

فادي منصور خبرنگار اين شبکه در گزارشي از طرابلس با اشاره به اين که برگزاري اين رژه نظامي اندکي پس از پيروزي مقاومت فلسطين در غزه مفاهيم خاص خود را دارد گفت: شرکت کنندگان در اين مراسم که با نواختن طبل همراه بود از خيابان هاي مختلف اردوگاه عبور کردند. در اين مراسم از هرگونه شعار حزبي يا پرچم هاي غيرفلسطيني خبري نبود.يوسف حمدان مسئول نظامي جنبش فتح الانتفاضه گفت: فلسطين کانون توجه امت عرب است. ما تا بازگشت به فلسطين و تشکيل کشور خود در سراسر خاک فلسطين و به دست گرفتن حق تعيين سرنوشت  سلاح خود را خود بر زمين نخواهيم گذاشت. 

ابوياسر ديب دبيرکل جنبش فتح الانتفاضه گفت: رژه نظامي بخش لاينفک انقلاب است. انقلاب مسلحانه فلسطين براي آزادي فلسطين آغاز شد ولي فلسطين هنوز آزاد نشده است. تا زماني که فلسطينيان در خارج از خاک خود هستند سلاح خود را زمين نمي گذارند. اين مسئله حل شده است. حق بازگشت فقط با سلاح به دست مي آيد نه با قطعنامه هاي شوراي امنيت. کشور فلسطين نيز با کمک مبارزان فلسطيني و خون شهدا تشکيل خواهد شد. در ادامه آمده است: به نوبه خود جنبش فتح که زير مجموعه سازمان آزاديبخش فلسطين به شمار مي رود در مراسم سالگرد تاسيس خود بر پايبندي به راهکار مقاومت به عنوان تنها راه بازگشت به فلسطين تاکيد کرد. 
برچسب ها: لبنان ، تاسیس ، فتح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.