سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پهنای باند کم تنها مشکل آموزش الکترونیک در کشور

پهنای باند کم و سرعت پایین اینترنت تنها مشکل موجود در خصوص آموزش الکترونیک دانشگاه هاست.

دکتر سعادت پور مظفری عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیر کبیر در گفتگو با خبرنگار  فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران گفت: آموزش الکترونیک در دانشگاه صنعتی امیر کبیر طبق چار چوب آموزشی همان برنامه روزانه ای است که از سوی وزارت علوم مصوب شده است و هر کدام از دروس پروژه مصوب دارند.

به گفته وی کیفیت آموزش الکترونیک در سطحی است که اگر برای یک درس مجازی کلاس روزانه آن نیز وجود داشته باشد امتحانات برای دانشجویان مجازی و روزانه آن درس در یک سطح برگزار می شود.

دکتر پور مظفری با اشاره به مشکلاتی مانند سرعت کم و قطعی های مکرر اینترنت خاطر نشان ساخت: با توجه به پهنای باند و سرعت کم اینترنت کیفیت آموزش را حفظ کرده و برای رفع مشکلات موجود با توجه به تعداد زیاد دانشجویان سعی نمودیم در طی روز های هفته کلاس های آموزش الکترونیک را برگزار کنیم.

استاد دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیر کبیر یادآور شد: آموزش الکترونیک دانشجویان شاخصی دارد که مقالات ISI نیز ارائه می دهند و پذیرش های خارج از کشور برای ادامه تحصیل دارند.

به گفته دکتر پور مظفری دانشجویان آموزش الکترونیک با توجه به بعد مسافت پروژه های 3 واحدی برای پایان نامه خود دارند و اگر دانشجویی امکان اخذ پروژه را نداشته باشد می تواند آموزش محور باشد./ع2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.