سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوکار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شيطان بزرگ "آمريکا"در پي ايجاد دوگانگي ميان ملت ايران است

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: شيطان بزرگ "آمريکا" با تکيه بر فتنه انگيزان کربلاي حسيني در تلاش براي ايجاد دوگانگي ميان ملت ايران هستند که البته شايد اين نوعي تجسم از فتنه 88 باشد.

محمد صالح جوکار نماينده مردم يزد و صدوق در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، در واکنش به نقاشي ديواري که در خيابان کريم خان کشيده شده و در آن اوباما تکيه بر لباس تعزيه پوش شمر داده است گفت: شيطان بزرگ "آمريکا" با تکيه بر فتنه انگيزان کربلاي حسيني در تلاش براي ايجاد دوگانگي ميان ملت ايران هستند که البته شايد اين نوعي تجسم از فتنه 88 باشد.

وي در ادامه تصريح کرد: ولي اين که اين تصوير با اين ديوار نوشته همراه است که با"ما باش تا در امان باشي" معني مبهمي را دنبال مي‌کند يعني بايد به دنبال افکار فردي باشيم که اين ديوار نوشته را تصوير کرده است که معني حقيقي اين جمله چيست ما بايد همراه چه کسي باشيم تا در امان باشيم؟

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس اظهار داشت: بر همگان واضح و مبرهن است که صهيونيسم و آمريکاي جنايت کار فرزندان دست نشانده شيطان و دنباله‌رو شمريان و يزديان در واقعه کربلا هستند ولي در امان بودن از شر اين شياطين تنها توسل به خداوند بزرگ را مي‌طلبد.

جوکار ادامه داد: ملت بزرگ ايران همواره با توکل به خداوند بزرگ توانسته است بر دشمنان خود پيروز شده و دست استکبار و قدرت‌هاي غربي را از اين کشور کوتاه کنند و در حوادث سال 88 نيز چنين اتفاقي با سربلندي براي مردم ايران به وقوع پيوست.
انتهاي پيام/
برچسب ها: فتنه ، شیطان ، دوگانگی ، ملت ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.