سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروشنده متقلب با 600 ليتر گلاب تقلبي در كاشان دستگير شد

ماموران انتظامي شهرستان كاشان اصفهان ،فردي را كه در پوشش گلاب فروشي اقدام به توزيع و فروش عرقيجات تقلبي مي كرد در اين شهرستان شناسايي و دستگير كردند .

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس ،سرهنگ " منوچهر صفايي " فرمانده انتظامي شهرستان كاشان با اعلام اين خبر اظهار داشت : در پي اخبار واصله مبني بر اينكه فردي به هويت " ع _ الف " 35 ساله ، بدون مجوز قانوني با تهيه گلاب تقلبي اقدام به توزيع و فروش آنان مي كند ،موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.
 
وي افزود: با دريافت اين خبر ماموران با انجام يكسري اقدامات پليسي و اطمينان از درستي موضوع، با همكاري كارشناس مربوطه به محل مورد نظر اعزام و كارگاه را تحت بررسي قرار دادند .
 
اين مقام مسئول تصريح كرد: در بازرسي از اين صنف مقدار 600 ليتر گلاب تقلبي آماده به عرضه با مارك هاي شركت هاي معتبر و بصورت جعلي و غير قانوني كشف و متصدي مربوطه دستگير شد.
 
سرهنگ صفايي در پايان با بيان اينكه متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد خاطر نشان كرد: پليس با كساني كه بخواهند به شيوه مجرمانه فريبكارانه در بازار اقتصادي اختلال ابيجاد كنند با قاطعيت برخورد و از هيچ تلاشي دريغ نخواهد كرد. /ل

برچسب ها: فروشنده ، متقلب ، گلاب ، تقلبی ، کاشان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.