سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالنور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران بررسي كرد

كليد واژه انتخابات آزاد توسط چهره‌هايي مثل هاشمي چه هدفي را دنبال مي‌كند؟

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: شاهدیم که کلید واژه انتخابات آزاد از سوي چهر‌ه‌های متعدد اصلاح‌طلب و افرادی چون هاشمی مطرح می‌شود تا اگر اصلاح‌طلبان در انتخابات سال آینده رای نیاوردند بتوانند شکست خود را گردن نظام بیاندازند و احساسات و عواطف عمومی را تحت تاثیر این موضوع قرار دهند.

مجتبی ذوالنور مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: اصلاح‌طلبان با توجه به اینکه هیچ امیدی به پیروزی در انتخابات سال آینده ندارند کلید واژه " انتخابات آزاد " را در فضای سیاسی کشور بکار می‌برند تا انتخابات را به مانند سال 88 دچار انحراف کنند.

وی افزود: شاهدیم که کلید واژه انتخابات آزاد از سوي چهر‌ه‌های متعدد اصلاح‌طلب و افرادی چون هاشمی مطرح می‌شود تا اگر اصلاح‌طلبان در انتخابات سال آینده رای نیاوردند بتوانند شکست خود را گردن نظام بیاندازند و احساسات و عواطف عمومی را تحت تاثیر این موضوع قرار دهند.

ذوالنور خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان درصدد هستند با بیان  كليد واژه انتخابات آزاد در راستای متهم کردن نظام و دلسرد کردن مردم وارد عمل شوند لذا انتظار می رود که مردم با هوشیاری کامل در انتخابات آتی شرکت کنند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: اصلاح‌طلبان باید بدانند که اگر قبل از فتنه 88 کلید واژه‌هایی چون انتخابات آزاد را مطرح می‌کردند شاید مردم تحت تاثیر قرار می‌گرفتند اما در شرایط فعلی و با توجه به هوشیاری و درایت مردم و مسئولین این موضوع امکان‌پذیر نخواهد بود.

گفتني است طي چند روز اخير برخي از چهره‌هاي اصلاح‌طلب در راستاي حضور درانتخابات بحث كليد واژه انتخابات آزاد را برگزار كردند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ذوالنور ، انتخابات ، هاشمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.