سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلستان /

تلاش برای خروج کارخانه نئوپان سازی شموشک کردکوی از بن بست

اعضای کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان این بار در کارخانه نئوپان سازی شموشک کردکوی گرد هم آمدند تا برای خروج این کارخانه از بن بست ، راه چاره ای بیاندیشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران  گرگان؛  دبیر کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان گلستان در این نشست ، حل مشکل سرمایه گذاران را اولویت کار این کمیته برشمرد و گفت : نگاه ما در دستگاه قضایی نگاه حمایتی است و به همین منظور همه تلاش خود را برا رفع موانع سرمایه گذاری در چارچوب قانون انجام می دهیم.
عباس پوریانی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام " سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی " افزود : ما با قرار گرفتن در کنار سرمایه گذاران تلاش میکنیم برای تحقق این شعار گام های عملی برداریم.
وی تاکید کرد: از سر گرفته شدن دوباره خط تولید این کارخانه علاوه بر کمک به خروج سرمایه گذاران آن از بحران مالی و کمک به چرخه ی تولید کشور ، زمینه ی کار  دست کم 200 کارگر را فراهم می کند.
وی در ادامه این نشست با تاکید بر پرداخت همه حق و حقوق کارگران این کارخانه گفت : شرط پرداخت بدهی های معوق این کارخانه از فعال شدن دوباره خطوط تولید آن است .
همچنین مقرر شد در آینده ی نزدیک نشستی با حضور دادستان و فرماندار کردکوی با کارگران این کارخانه به منظور بررسی و حل مشکلات آنان برگزار شود./ع
 
برچسب ها: قضایی ، سرمایه گذاری ، کار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.