سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میهمانان ویژه در سالن 12 هزار نفری آزادی/تماشاگران پرشور گرمابخش مسابقات

مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد در حالی از صبح امروز(سه شنبه) در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز شد که میهمانان ویژه ای در سالن برگزاری مسابقات بودند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمد رویانیان مدیرعامل و بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان اصفهان، دکتر میرعلی مالک باشگاه ثامن سبزوار و شهرام قویدل مالک باشگاه داماش از نزدیک ناظر بر این رقابتها بودند.
 
رسول خادم مدیر فنی تیم های ملی کشتی به همراه حسین ملاقاسمی، دکتر صادق محبوبی، سید جواد رفوگر رئیس انستیتو کشتی از میان تماشاگران بر مسابقات نظارت داشتند.
 
رضا لایق، علیرضارضایی و محمد طلایی مربیان تیم ملی کشتی آزاد به همراه علی بیات سرپرست تیم ملی نیز از نزدیک این مسابقات را زیر نظر داشتند.
 
جمعی از پیشکسوتان کشتی ایران نیز با حضور در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران از نزدیک این رقابتها را تماشا می کنند. حجت اله خطیب سرپرست، حسن رنگرز نایب رئیس و عارف ربطی دبیر فدراسیون کشتی از نزدیک ناظر این رقابتها هستند.
 
تماشاگران پرشور نیز با حضور در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران گرمابخش این رقابتها هستند. این علاقمندان به کشتی ایران که استانهای مازندران، خراسان رضوی و اصفهان به تهران آمده اند با تشویق های یکصدای به تشویق تیمهای خود پرداختند. وحید طالب لو دوازه بان سابق تیم استقلال نیز از جمله حاضران در سالن مسابقات بودند.
 
مراد گایداروف کشتی گیر داغستانی الاصل بلاروس و دارنده مدال برنز المپیک پکن نیز در سالن مسابقات حضور دارد. این کشتی گیر سابقه حضور در لیگ ایران را در کارنامه خود دارد./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.